Jeg er intereseret i at sælge to webshops jeg har drevet de sidste 2 -3 år, hvis det rette tilbud kommer (URL, kundedatabase, varelager og goodwíll i øvrigt). Butikkerne er begge startet fra scratch og havde i uge 8 henholdsvis 51-92 og 110-148 unikke besøgende pr. dag. Vel at mærke uden at der pt. annonceres - udover den gratis omtale som man kan få på nettet fra søgemaskiner, forums osv. Det drejer sig henholdsvis om en TI/teknik fokuseret shop samt en dame undertøjs shop. Varelageret udgør i øjeblikket skønsmæssigt tilsammen omkring 150kkr. Alle leverandør kontakter overdrages i forbindelse med salget ligesom der er to "dansk distributør" aftaler samt flere af de øvrige kontakter der efter min vurdering ligeledes kunne opdyrkes til samme niveau. Der er altså et potentielt grossistmarked som ikke er opdyrket fra min side. Dette skal selvfølgelig aftales endeligt mellem de nye ejere og de enkelte distributører. Send mig en mail hvis ovenstående har interesse og hvis du har brug for yderligere oplysninger. Hilsen Henrik |
Unikke brugere hmm ok
Men hvad er din avance?
Hvor mange reklemationer?