LOL. I har begge ret, som i kan se er jeg også på sent i dag, hvorfor ? Fordi uanset hvor sent jeg er færdig, skal jeg lige ind og kigge bare lige 5 min.
Vi må nøjes med 1-3 timer ekstra til at starte med - men så synes jeg også udviklerne skal stramme lidt op. Jeg kan sagtens bruge mange flere - og den service skulle jo have været udbudt allerede i går :-)
Jeg tror også det er sådan min tidsopfattelse er når jeg laver det jeg elsker at lave - det både fedt men også nogengange svært at administrere. Det føles som om det er meget nemmere at nå noget når tiden går som når man kigger på maling tørre :-D
jeg sider bare også nyder min nye asus computer med næsten 5 ghz og hele 8 ram , jeg glæder mig over farten det går at komme på hjemmesider, jeg sider oveni 500 meter fra 3.dk sende master og er hele tiden ca mindste 43 mbit ifølge speedtest det havde jeg ikke før denne computer så en god computer gør en forskel man nyder det simpelthen.
tror skam med den fart det bliver til 40 timer i dag man når over 100 % mere
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
jeg sider bare også nyder min nye ascus computer med næsten 5 ghz og hele 8 ram , jeg glæder mig over farten det går at komme på hjemmesider sider oveni 500 meter fra 3.dk sender master og hele tiden ca mindste 43 mbit ifølge speedtest det havde jeg ikke før denne computer så en god computer gør en forskel man nyder det simpelthen.
tror skam med den fart det bliver til 40 timer i dag man når over 100 % mere
Skønt at få ny computer! Det er lige før Amino kan bruge din computer som server :-)
Jeg tror desværre ikke jeg kan finde en computer der kan få mig til at nå ret meget mere. Min begrænsning er ikke i den computer jeg har købt .