Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Utrolig langsomt

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
KTJ-Media.dk:

Mikael christiansen:

ved jeg ikke har simpelthen hurtig internet forbinelse 20 mbit mobil bred bånd men ved ikke hvor hurtig internet forbindelse du har ?

synes dog ikke store forskel vis sider på skolen med 100 mbit internet forbindelse

Som skrevet tror jeg ikke det er forbindelsen den er gal med, har en 50Mbit fiber forbindelse. og samtdig sider jeg på en super hurtig computer, 24GB ram, intel core i7 X980 3.33 Ghz Meget hurtig processor.

Nu har jeg prøvet at skifte browser, og det er samme billede :) stadig langsom.

Ja, dér er jo noget helt galt. Jeg sidder bare med noget i stil med 512kb/512kb ( mener jeg nok ) - kan ikke lige huske hvor man tjekker det, men det gør heller ikke noget, så vigtigt er det heller ikke for mig at finde ud af det, bruger mest nettet til download af tekster og billeder - dækker fint mit behov - min computer, er en gammel ting, med en halv dum processor. Håber dit problem løser sig af sig selv.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 23:39

Af de sider jeg checker jævnligt er Amino absolut den der er længst tid om at loade og navigere rundt i (og min forbindelse er rigelig hurtigt)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:39

KTJ-Media.dk:

Mikael christiansen:

ved jeg ikke har simpelthen hurtig internet forbinelse 20 mbit mobil bred bånd men ved ikke hvor hurtig internet forbindelse du har ?

synes dog ikke store forskel vis sider på skolen med 100 mbit internet forbindelse

Som skrevet tror jeg ikke det er forbindelsen den er gal med, har en 50Mbit fiber forbindelse. og samtdig sider jeg på en super hurtig computer, 24GB ram, intel core i7 X980 3.33 Ghz Meget hurtig processor.

Mobil nye computer er stadigvæk en del hurtigere sider , end de 1 år vildt gammel stationær computer ved ikke hvorfor med har prøvet samme forbindelse med stationær computer

normalt er mange bærbar de nye efter hånden en del hurtigere med mobil process , end de gammel stationær computer

det normal bred bånd er mange steder dårligere, end det mobil nettet, da det forbedres meget , det mobil internet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 23:48

Mikael christiansen:

KTJ-Media.dk:

Mikael christiansen:

[...]det normal bred bånd er mange steder dårligere, end det mobil nettet, da det forbedres meget , det mobil internet

Det lyder som noget værre fis du siger dér. En netforbindelse er vel en netforbindelse - så den der er hurtigest, er vel bare den bedste.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 23:51

hej  jeg sidder i Filippineren og lige nu syntes jeg det kore helt normalt (som andre DK hjemmesider)  gider i lige prove igen...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:51

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Mikael christiansen:

KTJ-Media.dk:

Mikael christiansen:

[...]det normal bred bånd er mange steder dårligere, end det mobil nettet, da det forbedres meget , det mobil internet

Det lyder som noget værre fis du siger dér. En netforbindelse er vel en netforbindelse - så den der er hurtigest, er vel bare den bedste.

Måske sider jeg bare et heldigt sted hvor der er  ikke er mange der er  koblet til og derved kan få mere end de lover , med hvor andre er uheldig at side steder hvor mange er koblet til samme mobil internet og kan ikke få det lovet maks

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 95
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 23:53

For mig er den er lige så hurtig/langsom som den plejer men problemet er nok ikke folks internet forbindelser men måske de systemer og diske som Amino køre på der bare køre den her hastighed.

Hvad jeg kan huske så køre det på 3-4 fysiske servere og derfor er der jo et begrænset antal I/O de kan levere hvis de altså køre på de interne diske og ikke et SAN.

Lars Uth 

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 23:54

larsuth:
For mig er den er lige så hurtig/langsom som den plejer men problemet er nok ikke folks internet forbindelser men måske de systemer og diske som Amino køre på der bare køre den her hastighed.

dvs du har ingen problemer....?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 23:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Mikael christiansen:

KTJ-Media.dk:

Mikael christiansen:

Måske sider jeg bare et heldigt sted hvor der er  ikke er mange der er  koblet til og derved kan få mere end de lover , med hvor andre er uheldig at side steder hvor mange er koblet til samme mobil internet og kan ikke få det lovet maks

Ja, det kan godt være at der er mange der er ude i byen og få sig noget sprut, så man sidder lidt alene på netforbindelsen.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:59

Jacob R:

Af de sider jeg checker jævnligt er Amino absolut den der er længst tid om at loade og navigere rundt i (og min forbindelse er rigelig hurtigt)

Ja det sjove er jo også at går jeg ind på fx min egen hjemmeside, loader den på 0,5 sekunder, hvis jeg har slettet temporery internet files, og 0,230 sekunder hvis temporery internet files ikke er slettet.

Mikael christiansen:

Mobil nye computer er stadigvæk en del hurtigere sider , end de 1 år vildt gammel stationær computer ved ikke hvorfor med har prøvet samme forbindelse med stationær computer

normalt er mange bærbar de nye efter hånden en del hurtigere med mobil process , end de gammel stationær computer

det normal bred bånd er mange steder dårligere, end det mobil nettet, da det forbedres meget , det mobil internet

Jeg bruger ikke mobilt bredbånd, jeg har fibernet forbindelse 50Mbit. tvivler også på at mobilt bredbånd er bedre, hurtigere og mere stabilt end fiber. En test viser dog at den kun er 48Mbit :)

Men jeg tvivler også på at det er normalt at en bærbar computer er hurtigere end fx min computer :) så er det da godt nok en noget dyr normal bærbar :) Min processor i sig selv koster lige omkring 7000-7800,- det er vidst hvad de fleste bruger på en hel bærbar :)

Men uanset hvad så tror jeg ikke at det er det der er problemet, eller min logik siger mig at det ikke er det.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)