Er det bare mig eller er amino blevet utrolig langsom i dag? MVH Kim |
KTJ-Media.dk:Er det bare mig eller er amino blevet utrolig langsom i dag?
MVH Kim
Her hos mig er det som det plejer, altså et okay normalt tempo.
Er det bare mig eller er amino blevet utrolig langsom i dag? MVH Kim |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Her hos mig er det som det plejer, altså et okay normalt tempo. |
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
ok, jeg ved godt at mit spørgsmål var meget flyvsk, men tager det også op imod 7-9 sekunder at loade hos dig? bare sådan for at høre hvad et normalt tempo er :) |
Kim Tetzlaff
👉 Mere om mig
Det tager vel omkring 3-4 sekunder, men sidder på min Iphone som kører på 3G netværket, nogle gange skifter jeg også stilling om sætter mig op til min rigtige computer, som er på mobilt bredbånd - her tager det heller ikke mere end nogle få sekunder. |
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
3-4 sekunder her. |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Ikke den store afvigelse hos mig i forhold til normalen. Tonny |
ok, det er virkelig underligt alligevel, jeg sidder på en 50Mbit op og ned forbindelse, en super hurtig computer, og her tager det sin tid synes jeg. Det er dog ikke på alle sider, er det fx på denne side hvor jeg sidder og skriver tager det kun 1 sekund, men har jeg ikke været på urlen før, tager det snildt 6 sekunder. Det må være noget hos mig så, kan også se at den hos Chartbeat står til et gennemsnit på 3 sekunder. MVH Kim |
Kim Tetzlaff
👉 Mere om mig