Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 05-03-2007 23:07:57 Forfatter: serverservice Hvis man ser her under deres supportere ligner mange teenagere eller yngre og det bryder jeg mig ikke om.
http://danaweb.dk/264_10_cms_support.htm

Hvis man ser på serververservice''s amino-profil kan jeg ligner det at vedkommende er 38 år og det bryder jeg mig ikke om..

Helt ærlig - giv os dog en chance! Jeg kender nok et par stykker (der er også et par stykker her på Amino) der virkelig arbejder hårdt for at slå igennem som selvstændige, for nogles vedkommende (mit ejet, for eksempel!) er der rent faktisk en fuld arbejdsuge på 37-45 timer ved siden af skole i 33-35 timer plus lektier..

Og vi er jantetæskere.. Gu er vi så - for der findes mange derude, som ikke tror på, at vi kan noget.. Jeg har ihvertfald mødt en hel del, som nok ikke havde burdet kende min alder!

Derudover skrev du en hel masse kloge ting - og mit indlæg skal ikke opfattes som et personligt angreb.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 08:30
citat:  Mattias Skovhøj
"Hvis man ser på serververservice''s amino-profil kan jeg ligner det at vedkommende er 38 år og det bryder jeg mig ikke om..

Helt
ærlig - giv os dog en chance! Jeg kender nok et par stykker (der er
også et par stykker her på Amino) der virkelig arbejder hårdt for at
slå igennem som selvstændige, for nogles vedkommende (mit ejet, for
eksempel!) er der rent faktisk en fuld arbejdsuge på 37-45 timer ved
siden af skole i 33-35 timer plus lektier.."

Fandt ikke lige citat knappen herinde - men som sagt er mit indlæg ikke ment som et angreb mod en konkurrent - desuden laver jeg selv andre cms. Jeg skriver bare fordi jeg ikke bryder mig om at I kun anvender helt unge i jeres cmssupport - Det giver ikke tillid og man får altid en lidt dårlig smag i munden på den baggrund- du kan sige at det er et indtryk , men det er jo også en del af jeres markedsføring og I vælger selv om det er det indtryk man skal få.
Men jeres arbejde ser da ok ud - det er bare måden det er gjort...

Jeg vælger ikke at uddybe det nærmere da der allerede findes utallige eksempler her på debatten om det og bryder mig ikke om at tale ringe om en mulig. "konkurrent" - af princip, da jeg selv har været udsat for utallige angreb om mit arbejde, og det er ikke godt for motivationen.
Håber at vi alle kan lære af det ....

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:46
Hej,

Hvis du leder efter billig hjemmeside men stadig med fedt design, up-to-date navigation og selvfølgelig søgemaskine optimering, så kig på: www.nyhjemmeside.info

Ha'' en fortsat god dag!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)