Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2113
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har nu haft min hjemmeside "oppe" i 2 år. Jeg ønsker nu at den skal opdateres med nyt design.

Jeg har fået en henvendelse fra Danaweb, som vil gøre dette gratis. Jeg har dog set flere indlæg om netop Danaweb her på Amino. Jeg er nu blevet skeptisk da den første frist på 14 dage nu er overskredet??. Jeg har derfor udformet en annullering af aftalen, der ligger i kladder i min Outlook Express

Er der nogle, der har erfating med f.eks. Frontpage eller andet??. Jeg har kikket lidt på Surftown, men der er "kun" 500 skabeloner og ikke nogle, der passer til min forretning.?

Frontpage kan være svær at placere billeder og grafik i?

Jeg ser frem til noget der kan vægte til den rigtige side.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:08
Ønsker du selv at lave dit web-site op eller ønsker du andre til det?

Hvis du ønsker andre lave den, skal du naturligvis finde ud af hvad du ønsker af en hjemme side.
Der findes rigtig mange der laver et godt men alligevel billigt stykke arbejde, når det handler om web-sites.

Hvilke hjemme side er det du ønsker at få lavet om og hvad forventer du dig af den nye hjemmeside?

Jeg tror det er mere vigtigt at fokuser på det at få nye kunder samt holde kunde relationer iorden, frem for at kæmpe med at lave en web-site, hvis det altså ikke er det man lever af :)

Skriv lidt mere om hvad du ønsker dig, så er jeg sikker på der er flere her inde som kan hjælpe med at lave det eller blot give dig nogle rigtig gode råd med på vejen :)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 13:21
Jeg har den holdning, at ingenting i denne verden er gratis

Hvis danaweb vil lave dig et gratis webdesign, skal du vel også købe andet, et cms-system eller muligvis hosting?

// Jesper Skov

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:33
En af mine kunder fik et lignende tilbud om at få lavet en gratis hjemmeside. Men ved nærlæsning af alle tekster, viste det sig, at det kostede en bondegård at få siden hostet hos firmaet, og man var bundet en vis årrække...

Der er ikke noget, der er gratis i denne verden – gå ud fra det som udgangspunkt.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:14
Deres billige løsning med op til 10 undersider og danaweb reklame på siden koster 3.783 kr +moms om året nummeret større koster 6183 kr +moms om året, her får du så vidt jeg ved også reklamer med for danaweb.

Se f.eks. grafik og link i bunden af http://www.pizzahut.dk/content.asp

Du har 12 måneders bindingsperiode, 12 måneders betalingsperiode og du skal opsige med 3 måneders varsel, til udgangen af en aftale, dvs et helt års betaling.
Danaweb kan altid opsige dig med 1 måneds varsel.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 15:59
De skulle være blevet bedre, men generelt er de webdesign danaweb kommer med nok noget i samme stil.

Jeg vil derfor sige at de 3500 kroner er bedre givet ud til en webdesigner som kan lave præcis det du ønsker og sikkert mere til, hvorefter du kan få den hosted ned til 100 kroner om året. Alt efter hvor seriøst det skal være.

Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 19:47
Jeg kan hjælpe dig, hvis du ønsker en proffesionel hjemmeside, med alt i én løsning.

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 21:44
Jeg vil i hvert fald anbefale dig at finde nogle andre end Danaweb til at lave din side :)
Men Danaweb kan selvfølgelig godt levere en god vare, det kommer nok an på hvem der arbejder på din side.

www.nfdesign.dk

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 23:08
Jeg bryder mig ikke om Danawebs markedsføring - desuden ekstrem dyr , i årlig afgift.
Hvis man ser her under deres supportere ligner mange teenagere eller yngre og det bryder jeg mig ikke om.
http://danaweb.dk/264_10_cms_support.htm

Jeg er først startet her for nylig og laver også lidt cms - men vil ikke byde her da der allerede er flere på banen og vil ikke presse prisen for nogle.
Men give dig et råd om at få en ok designer til at lave din side - efter dine behov og ønsker. Måske noget CMS så du selv kan opdatere din side løbende.
Frontpage er simpelthen for tung og firkantet til det her. efter min mening.

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 23:31
Hvis din side skal være seriøs og sælge, så lad være med at lave den selv, medmindre du har erfaring med den slags.
Vurder hvad dit budget er, samt dine behov og ønsker, og kontakt så et webbureau/reklamebureau, og hør hvad du kan få for dine penge.

God arbejdsløst :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)