Jeg har nu haft min hjemmeside "oppe" i 2 år. Jeg ønsker nu at den skal opdateres med nyt design. Jeg har fået en henvendelse fra Danaweb, som vil gøre dette gratis. Jeg har dog set flere indlæg om netop Danaweb her på Amino. Jeg er nu blevet skeptisk da den første frist på 14 dage nu er overskredet??. Jeg har derfor udformet en annullering af aftalen, der ligger i kladder i min Outlook Express Er der nogle, der har erfating med f.eks. Frontpage eller andet??. Jeg har kikket lidt på Surftown, men der er "kun" 500 skabeloner og ikke nogle, der passer til min forretning.? Frontpage kan være svær at placere billeder og grafik i? Jeg ser frem til noget der kan vægte til den rigtige side. |
Hjemmeside
Hvis du ønsker andre lave den, skal du naturligvis finde ud af hvad du ønsker af en hjemme side. Der findes rigtig mange der laver et godt men alligevel billigt stykke arbejde, når det handler om web-sites. Hvilke hjemme side er det du ønsker at få lavet om og hvad forventer du dig af den nye hjemmeside? Jeg tror det er mere vigtigt at fokuser på det at få nye kunder samt holde kunde relationer iorden, frem for at kæmpe med at lave en web-site, hvis det altså ikke er det man lever af :) Skriv lidt mere om hvad du ønsker dig, så er jeg sikker på der er flere her inde som kan hjælpe med at lave det eller blot give dig nogle rigtig gode råd med på vejen :) |
![]() Hvis danaweb vil lave dig et gratis webdesign, skal du vel også købe andet, et cms-system eller muligvis hosting? |
// Jesper Skov
Der er ikke noget, der er gratis i denne verden – gå ud fra det som udgangspunkt. |
Se f.eks. grafik og link i bunden af http://www.pizzahut.dk/content.asp Du har 12 måneders bindingsperiode, 12 måneders betalingsperiode og du skal opsige med 3 måneders varsel, til udgangen af en aftale, dvs et helt års betaling. Danaweb kan altid opsige dig med 1 måneds varsel. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
De skulle være blevet bedre, men generelt er de webdesign danaweb kommer med nok noget i samme stil. Jeg vil derfor sige at de 3500 kroner er bedre givet ud til en webdesigner som kan lave præcis det du ønsker og sikkert mere til, hvorefter du kan få den hosted ned til 100 kroner om året. Alt efter hvor seriøst det skal være. |
Jeg kan hjælpe dig, hvis du ønsker en proffesionel hjemmeside, med alt i én løsning. |
Men Danaweb kan selvfølgelig godt levere en god vare, det kommer nok an på hvem der arbejder på din side. |
www.nfdesign.dk
Hvis man ser her under deres supportere ligner mange teenagere eller yngre og det bryder jeg mig ikke om. http://danaweb.dk/264_10_cms_support.htm Jeg er først startet her for nylig og laver også lidt cms - men vil ikke byde her da der allerede er flere på banen og vil ikke presse prisen for nogle. Men give dig et råd om at få en ok designer til at lave din side - efter dine behov og ønsker. Måske noget CMS så du selv kan opdatere din side løbende. Frontpage er simpelthen for tung og firkantet til det her. efter min mening. |
IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice