Ja - synes også det er en god ide at kun 1 sender ham en besked. Det gør jo også administrationen noget lettere for martin;) Hvem sender denne mail? Christian har jo sådan set alle navnene på dem der var interesseret i dette arrangement - så måske det var smartest at det var ham? Ellers kan jeg også hurtigt løbe denne tråd igennem og se hvem der har deltaget? |
Grillaften for søgemaskineoptimeringseksperter
Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard
|
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Tak for en kanon hyggelig aften. Det var utroligt læreridt for mig ;) Jeg er lige blevet færdig med at lægge gulv i gangen, så jeg har ikke kunne følge med hele dagen ;) Jeg er helt sikkert med på en tur til det jyske.... længe siden jeg har været derovre. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Tak for hvervet, alle sammen. Martin har nu oprettet mig som moderator på "den lukkede afdeling". Her er listen med eksperter og næsten-eksperter, som jeg nu sender til Martin. De fleste har været med til grillaftenen - og andre er oplagte, selv om de ikke har været med Mikkel deMib Lars Bachmann Thomas R. Karsten Nygaard Riisager Michael Oxkjær Jesper Jørgensen Effektiv Markedsføring Sebastian Gullak Cygnet Molvins Phi Niels Henriksen - Netopcom Jens K Kim Guldberg synlighed.com Jeg ved, at der er andre eksperter, som endnu ikke er kommet med. Hvis du ikke er kommet med i første omgang, så må du lige sende mig en PM, da jeg jo ikke kan "høvle" alle tråde igennem for at finde dig. Jeg vil sætte følgende kriterie - eet sted skal man slå stregen. Enten arbejder du professionelt med søgemaskineoptimering af andres hjemmesider, dvs. sælger ydelsen søgemaskineoptimering til andre . Eller du har mindst 3 forskellige hjemmesider, hvoraf du kan vise flere side 1 placeringer på nogle vigtige søgeord på mindst eet af dem (og nej - firmanavnet gælder ikke ![]() Venlig hilsen, Christian |
Så er i kørende. Jeg mangler Phi, hvad hedder han mere? Dbh Martin |
Hej Martin |
Rigtig god fornøjelse. Dbh Martin |