Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endelig nogenlunde klar med wuuzuu.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har igennem den sidste måneds tid knoklet med siden www.wuuzuu.com - som er et internationalt jobsite. Tag et kig og kom gerne med positiv kritik. Omkring SEO så har jeg folk på sagen, så det er ikke nødvendigt at komme med 400 "tilbud" i den retning :)

Der er stadig en del småting der er under udvikling. Jeg overvejer bl.a. at lave er forum, som giver brugerne i de forskellige lande mulighed for at have dialog omkring jobmarkedet osv., men jeg er lidt i tvivl om det er en god ide.

Yderligere har jeg mulighed for, at lave en speciel side med "events", hvor kursusudbydere m.v. kunne sælge deres kurser og seminarer, men det kommer nok først på senere.

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 15:58

Under alle omstændigheder er det vigtigt at dirigere meget trafik til sitet og være unik. Der er jo så mange jobsites efterhånden.

Mvh
PLI | Affugter

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 16:03

Klarere markering mellem jobsøgende og arbejdsgiver, derudover ville jeg fjerne adsense til der var besøgende hvor du kunne tjene mere end 25,- om måneden, indtil der er der ingen point i at have dem. 

Der hvor de er kan du så lave nye job listen længere, da det ser lidt akavet ud den kun er med 2, HELP Japan ville jeg også fjerne, det skam et godt budskab, men både at have den i hovedmenuen og nedenunder adsense virker unødvendigt. 

Jeg ville gerne have en klarere opdeling generelt faktisk.

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 23:13

tåbeligt at have google ads der viser reklamer fra stepstone mv., det er at skyde sig selv i foden :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:35

Jeg tror, at du skal tænke på at udvide siden lodret. Det, der først slår mig, er manglen på jobs. Der er 2 jobs listet under New jobs, og det giver ikke indtryk af noget stort, tværtimod. Det virker næppe tiltrækkende på nye brugere, for det er ikke en srudlende mængde jobs, der er udsigt til.

Hvis der også skal være firmaer og rekrutterings-bureauer, så kniber det med pladsen. Jeg kunne foreslå en liste med CV'er a la jobs listen, så der er 2 kolonner.

Hvem har skrevet det engelske? Det er ikke fordi, det lyder dansk, men et par vendinger fik mig til at tro, at det er skrevet af en dansker, men jeg kan godt tage fejl.

Ellers synes jeg, det er en god header med det grønne Wuuzuu, og navigerings-bjælken er fin.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:49

fjern google ads reklame

få et job logo

kontakt siden få kontaktformular derved lettere at kontakte jer

titlen siger íntet om job og udnyt gerne at google viser op til 67 tegn jeg mener denne her titlen  ><title>WUUZUU - Home/title><

videre formidle hjemmeside der mangler især job på siden få familie venner til at skrive på siden og skaf ekstrem meget trafik til siden gerne et par 1000 om dagen lige nummer 1 med job på google eller i det mindste første side på google 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)