Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Generel bedømmelse/karaktergivning af freelancer

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig en funktion, hvor man kan bedømme freelancere, uden nødvendigvis at have en udført opgave via "freelancer-siden". 

Jeg har f.eks. ringet personligt til en af freelancerne, og tilbudt vedkommende en opgave. Når den så er udført, vil jeg gerne kunne bedømme vedkommende, så andre kan se at denne person gør et godt stykke arbejde (hvis det er tilfældet!)

Og ligeledes har jeg det, den anden vej. Jeg har udført en række opgaver for nogle Amino-brugerne, hvor opgaverne ikke var slået op. Dem vil jeg også gerne have bedømmelse fra.

Jeg synes det taler for begge partners fordel, og det vil måske også kunne skabe en endnu bedre gennemskuelighed på freelancer-sitet.

Som de mange diskutioner antyder, så er der mange udbydere(og måske også freelancere) der løber fra deres opgaver/løfter. 

Hvad siger I??

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vivi

Det vil hurtigt munde ud i at freelancere begyndte at bedømme konkurrenter dårligt og fik venner til at bedømme en godt.
Jeg forstår godt hvad du vil, men det vil give os alt for mange problemer desværre.

De bedste hilsner

Martin

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)