Se det var noget jeg gerne ville støtte! Så kunne man være snu og møde op med kaffemaskine med firma logo osv. på. eller for at gøre det helt komplet så også tage donuts med
Mvh Mejner T. MT Distribution
|
jannie N:Hej Hej
Ja jeg synes da lige det er på sin plads at I får en lille hilsen med på vejen fra en af de der irreterende telefonterrorister
Der ligger jeg ved ikke hvor mange tråde rundt omkring herinde, så vi næsten ikke tør ringe op til nogen der er oprettet herinde...
Men ikke desto mindre sker det ca en gang om måneden, at der er en der skaber sig over at blive ringet op. De andre 160 timers ringetid bliver brugt på behagelig samtale med folk der respekterer den person i den anden ende af røret. Dermed ikke sagt at de nødvendigvis er interesserede i det produkt der tilbydes, men at de går i en fornuftig dialog og takker nej på et anstændigt grundlag, og ikke fordi de synes sælgeren er en idiot!!
Og min personlige holdning er at det siger mere om den der hidser sig op på en telesælger, end det gør om sælgeren (jaaaaa-jeg ved nogle er mere vedholdende end andre, de ringer jo også til mig. ) Og hvem ringer jeg til når jeg har brug for noget i mit firma? Tjaaa.. i hvert fald ikke ham der ikke kunne tale pænt og høfligt til mig... Teleterrorister har også behov for it-support, hjemmesider, kaffe, coaching, rengøring..... husk det
og skål i eftermiddagskaffen.
Venlig hilsen Jannie
Skål Janni
Jeg hører normalt til en af dem der taler pænt i tlf. Men som andre nævner ville det være rart at sælgerne satte sig lidt mere ind i firmaet og samtidig notere at man har fået en opringning. Jeg må indrømme at jeg nok ikke er så høflig når jeg for 5 gang bliver ringet op om samme tilbud.
Skal jeg selv ringe til en levenrandør eller kunde søger jeg så meget viden jeg kan inden. Man møder også mere hjælpsomhed hvis de kan mærke man har lidt bagrunds viden.
Vil ikke bytte med dig, du må stå model til meget