Domænenavn med eller uden binde streg - ?? |
Hvis du vil lave seriøs business skal du både have med og uden "-".
Jeg vil dog anbefale at domænet med "-"'erne bare redirecter til domænet uden "-". :-)
Domænenavn med eller uden binde streg - ?? |
Hvis du vil lave seriøs business skal du både have med og uden "-". Jeg vil dog anbefale at domænet med "-"'erne bare redirecter til domænet uden "-". :-) |
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
Det er blevet diskuteret så sent som for et par dage siden: http://www.amino.dk/forums/t/118901.aspx?PageIndex=1.
God fornøjelse |
jeg tror at det spørgsmål er blevet stillet rundt regnet 1000 gange her på amino (bare et skud), og helt sikkert endnu flere gange rundt om på nettet. Det vil være en god ide at du laver en søgning på dit spørgsmål, før du selv stiller det, da der som skrevet er givet det samme svar rigtig mange gange. Jeg har i hvert fald svaret på det omkring 10 gange ![]() MVH Kim |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Søgemaskinerne opfatter bindestreg som et mellemrum, så hvis domænet består af to ord, så skal du købe i hvert fald det med bindestreg. Som der tidligere er skrevet, så burde du købe begge 2 og så lave en 301-redirect fra det uden bindestreg til det med bindestreg. |
Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk