Endelig har jeg fundet et lokale som passer til mit behov. Jeg har kontrakten, men jeg mangler nogen der kan hjælpe mig med at sikkre at kontrakten er i orden før jeg skriver under. Jeg har vist også brug for en god revisor der kan give råd og se om inventar- og varerlagernes værdi er i orden. Er der nogen I kan anbefale for en fornuftige/god pris og det er akut. ![]() En anden problematik er at der står 75.000 til inventar og 25.000 som goodwill. I alt 100.000 til afståelsen. 100.000 er fornuftig nok, men når man taler om inventar for 75.000, vil jeg sige at det ikke passer. Der var ikke mange maskinerier (en køledisk, en gammel stil kaffemøller, en vægt, regnemaskin) og de er gamle. Der er hylder i kælder, i baglokale og på en side i butikken. Selve butikken trænges til en fornyelse. Butikken må gerne overtages som den er men jeg synes ikke det er en god idé. Butikkens skilte/navne skal skiftes og den ser rigtig gammel ud. Er det en god idé at starte butikken som den er (bortset fra navnskilte)og løbende fortage en renovering? Hvad er det besdte at gøre? Har I nogen erfaringer? Jeg synes umiddelbart at det er bedste at renovere butikken før åbningen. Man skal bare af med lidt ekstra penge. Jeg håber at der nogen af jer aminoer vil dele erfaringerne med mig. Jeg er grønne i denne område og har virkelig brug for nogle gode råd, gode kontakt og netværk. Hav en god weekend. De bedste hilsener, Fidela Lee ![]() |
Mangler gode råd, advokat/revisor ?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)