Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger ny php partner evt. med interesse i mode

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg har igennem det seneste års tid drevet en modeportal med min partner, som er udvikler. Min partner har imellemtiden mistet interessen for projetet og ønsker derfor at blive købt ud. 

Portalen er stadig meget ung, og der mangler stadig en del udvikling før man sådan rigtig kan være stolt af den. Derfor søger jeg en partner der kan vidreudvikle på systemet. Systemet er bygget op i php, og er bygget fra bunden af den nuværende udvikler. Der vil selvfølgelig være en opstarts process i forhold til udvilingen hvor den nye partner og udvikler ville skulle køres ind i opbygeningen af systemet. 

Portalen har til formål at samle alt moderelateret stoff på en og samme side. En portal man går ind på for at blive sendt videre ud i mode relaterede sider på nettet. Vores hovedfokus skal ligge på modeblogs og på vores mådentlige modemagasin. 

Vi har i dag 25 frivillige skribenter tilknyttet, som står for at levere indhold til sitet, og der står mange flere der gerne vil hjælpe til for at gøre projektet til en success. Vi har derudover også mange eksterne blogs tilknyttede.

Hele projetet er stadig baseret på frivillige kræfter og der er ingen indtægter tilknyttede. Evt. partner må derfor meget gerne have ideer osv. til dette punkt også. 

Kunne dette have din interesse må du meget gerne skrive en privat besked til mig herinde, så kan jeg fortælle lidt mere om projektet. 

Venligst

Simon

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 21:52

Interesse for general web er selvfølgelig langt vigtigere end interessen for mode.

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 19:24
Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 20:07

Hej Simon,

Du er velkommen, til at kontakte mig på info@tk-datateam.dk - så kan vi drøfte nærmere.

DBH,

Morten Dal

Tilmeldt 6. Feb 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:52

Hej Simon,

Hvad hedder modeportalen?

Mvh

Khoram M.Habedi

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 22:13

Hej Khoram

Du kan kigge nærmere på modeportalen her, eller se vores nyudgivet mode magasin her. Der er endnu mange områder at tage fat på i forhold til at få en portal, men jeg syns vi har fået et godt udgangspunkt banket sammen. 

Simon

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)