Hvis man ønsker et OS CRM system med mulighed for, at smide en masse data ind eks. fra CVR og gøre det muligt, at ringe op til de enkelte via et klik på nummeret uden at man skal sidde og taste.
Og ellers bare de krav et normalt CRM system har til håndtering af informationerne vedr. et opkald.
Der skal kunne være flere brugere på som har hver deres gruppe.
Opkalds funktionaliteten er bestem at dit telefon system. Ofte bruger man VoIP for store systemet, for mindre kan man f.eks. bruge sin mobile telefon og en Mobil interface.
Til SugarCRM findes der plug ind til flere VoIP systemer, mens som altid er djævle i detaljen. Hvis du angive den opkalds metode du ønsker (Fastnet, VoIP, Skype, mobil) at bruge ka jeg bedre rådgive dig forhold til SugarCRM.
Med hensyn til brugernne er det ikke noget problem.
Asterix er der mange løsninger til i forbindelse med SugarCRM (Begge er OS). Bl.a. plug in til automatisk opslag i kundedatabasen ved incoming calls, CVR håndtering, Auto dialing ved udgåede kald.
En ting der skal undersøger er om disse plug-ins virker på den for nygelig frigivet version 6 (nogle Plug-in's er testet men ikke alle), og ellers er det om funktionalitetrene passer til dit behov - og om CRM systemet passer til dt behov.