Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM (måske igen) - Hvilket OS CRM er bedst?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis man ønsker et OS CRM system med mulighed for, at smide en masse data ind eks. fra CVR og gøre det muligt, at ringe op til de enkelte via et klik på nummeret uden at man skal sidde og taste.

 

Og ellers bare de krav et normalt CRM system har til håndtering af informationerne vedr. et opkald.

Der skal kunne være flere brugere på som har hver deres gruppe.

 

Hvad er så bedst?

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad står OS for?

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Opkalds funktionaliteten er bestem at dit telefon system. Ofte bruger man VoIP for store systemet, for mindre kan man f.eks. bruge sin mobile telefon og en Mobil interface.

Til SugarCRM findes der plug ind til flere VoIP systemer, mens som altid er djævle i detaljen. Hvis du angive den opkalds metode du ønsker (Fastnet, VoIP, Skype, mobil) at bruge ka jeg bedre rådgive dig forhold til SugarCRM.

Med hensyn til brugernne er det ikke noget problem.

Du kan downloade SugarCRM her http://www.sugarcrm.com/crm/download/sugar-suite.html (Open Source)

Med venlig hilsen

Dan Taxbøl
20twenty 

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi benytter os af VoIP / Asterisk til håndtering af opkald

Fra København
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Asterix er der mange løsninger til i forbindelse med SugarCRM (Begge er OS). Bl.a. plug in til automatisk opslag i kundedatabasen ved incoming calls, CVR håndtering, Auto dialing ved udgåede kald.

En ting der skal undersøger er om disse plug-ins virker på den for nygelig frigivet version 6 (nogle Plug-in's er testet men ikke alle), og ellers er det om funktionalitetrene passer til dit behov - og om CRM systemet passer til dt behov.

Vi hjælper gerne.

Med venlig hilsen

Dan Taxbøl
20twenty 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)