Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Før-lancerings-samarbejde med kommende kunder?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har konceptet et nyt produkt, eller rettere en dyb tallerken i en ny farve. Der er ingen ny facebook eller youtube over dette her. Det er en god skål fuld af de eksisterende teknologier der findes, sat sammen med nogle små twist - som faktisk er selve kernen i det hele. Ja det er en service ting der skal køre på nettet.

Dette er jo starten på alle "jeg har en superide - og I er alle ideforladte" tråde som kører herinde, så det er ikke her jeg spørger om råd.

Jeg afprøvede konceptet for nogle år siden med succes på en enkelt kunde - men et traffikuheld satte en stopper for projektet dengang.

Jeg vil nu forsøge at starte det op igen - nu som web 2.0 projekt med de nye muligheder det giver.

her kommer spørgsmålet:

Vil det være en ide at køre ud med en demo af produktet - kombineret med fx nogle powerpoints der forklarer det nærmere, og høre deres reaktion og inputs, inden jeg bekoster selve udviklingen. Eller skal man først lave et færdigt produkt?

Min direkte danske kundegruppe er meget begrænset (under 100 stk regner jeg med). Det kan sammenlignes lidt som at sælge til supermarkeder - der findes kun få kæder i danmark men de har alle mange kunder. Så en del af konceptet er tætte forhold til kunderne så de kommende konkurrenter får det svært.

mvh

Jakob

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)