Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen som kender en folkeskolelærer?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er, som nogle ved, i gang med et større projekt hvor jeg arbejder med et indlæringsspil. Dette indlæringsspil har i første omgang målgruppe i 4-6 klasse til matematik undervisning.

Hvorfor er dette spil genialt & hvordan differentierer det sig fra alle undervisningsspil
Samtlige e-lærning spil jeg indtil videre har set har været "naive". Deres gameplay er meget begrænset, og at forvente folk faktisk bruger mere end tvunget tid på det er i mine øjne, ret optimistisk.

Jeg har udviklet et rollespil (RPG spil - samme genre som World of Warcraft). Hele fundamentet for et meget avanceret gameplay er til stede. Herudover er der indlæring integreret meget tæt op om spillet.

Dette skal testes
Jeg kan påstå nok så meget, men uden beviser er det tomme ord. Jeg søger derfor en kort diskussion med så mange folkeskole lærere som muligt.

Hvis der efter diskussionen er interesse kan spillet helt gratis blive prøvet i undervisningen i den ene eller anden form. 

(Derfor: Hvis du kender en eller flere folkeskole lærere.. Kan du ikke sende mig deres mail, spørge om projektet har interesse, vise dem denne tråd eller noget?)

Hvilket fagligt indhold er der i spillet?
Lige nu er spillet på engelsk og indeholder en række "test-emner" (regneregler, firkanter, cirkler, sandsynligheder, brøker osv.). De præcise emner vil blive diskuteret med en lærer, hvor de så implementeres. Om nødvendigt, også på dansk.

Derfor...

Kender du en som kunne have interesse i det her, så må du MEGET gerne give lyd fra dig! :-)

På forhånd,
Mange tak! 

PS: Vil du kort prøve spillet, så hop forbi www.GameLearner.com . Det er ikke finpudset til brug endnu, men denne finpudsning vil jeg gerne lave EFTER jeg har nogle aftaler på plads :-)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)