Irriterer det dig at du ikke kan ryge indenfor? At du inhalerer over 4000 giftstoffer hver gang du ryger? At dit tøj og hele huset stinker af røg? At dine lunger bliver sortere for hver dag der går? At du bruger alt for mange penge på at ryge?
Så er der godt nyt til dig! Green Smoke er endelig kommet til Danmark og med vores elektroniske cigaret af allerhøjeste kvalitet er du det hele kvit samtidig med at du sparer penge!
Med Green Smokes elektroniske cigaret kan du:
Vi er i vores es, og i den anledning skal i kære aminoer være vores første kunder. Vi tilbyder derfor gratis fragt til slutningen af maj så alle kan være med uanset hvor du bor! Vi er så selvsikre på Green Smoke at du får 30 dages fuld returret, såfremt du ikke er tilfreds med produktet.
Vores start pakke koster 995,- inkl moms.
Den indeholder:
1 lille batteri 1 stort batteri 1 USB lader 1 væglader(USB skal tilsluttes) 5 nikotin patroner Absolute Tobacco 6mg (1 svarer til 2 pakker cigaretter, og indeholder ca. 300-400 sug) 1 guide 1 membership card 1 membership card
Og her er hvor du sparer dine penge i forhold til rygning. Nemlig nikotinhylstrene, Du får din nikotin men du udsætter ikke dig selv for den giftige røg der forekommer ved almindelig rygning. et hylster svarer til 2 pakker cigaretter, og koster 25 kr. sammenlignet med en pakke cigaretter der koster omtrent 30-40 kr. alt efter hvilket mærket.
Vores nikotinhylstre koster 125,- kr. for en 5 pakkes valgfri smag og styrke. Vælg mellem Vanilje, æble, menthol og tobak. Det anbefales at købe 1-2 pakker med start sættet.
Med Green Smoke kan du nu ryge indendørs - på restauranter, Cafeer og barer - Helt uden at genere dine omgivelser, og vel at mærke uden at bryde rygeloven...!
Med venlig hilsen, Mejner Therkildsen MT Distribution svalen 7 6920 Videbæk Mail: Mejner@therkildsen.info mobil 28778277
|
Hej Mejner
Jeg skal have en, så slipper jeg for at gå ned fra femte sal, hvergang jeg skal ryge..
- Pm sendt afsted!
Mvh. Jonas