Jeg er ved at starte et rengøringsselskab og skal bruge en hjemmeside. Den skal være billig da jeg pt ikke ligger inde med så meget kapital og så skal den være NEM for mig at rette tekst i m.m.
Man kan jo hurtigt lave en på 123hjemmeside, men det ser ikke så proff ud og hvis jeg får et firma til at lave en side til mig er det vigtigt for mig at den er lige så nem som 123hjemmeside når det kommer til redigering så jeg ikke skal betale firmaet for at rette i mine tekster når jeg har brug for det.
Kan I bidrage med noget erfaring på det område? Jeg forestiller mig at siden skal have nogle faner om pris, ydelser, kontaktside m.m. og et par billeder.
Forresten har jeg set en hjemmeside, hvor en kvinde pludselig toner frem/kommer gående ind over skærmen og taler om sit firma....det var smart. Kender I noget til det?
Jeg kan også sagtens hjælpe dig. Ring 22152431/se kristine-hald.com
Jeg har for nyligt lavet tourdenord.dk
Personen som går ind over skærmen har jeg også en samarbejdspartner som udfører -effekten er enorm! Så det har været en god investering ;)
Det du nævner du har brug for er bestemt heller ikke en dyr løsning og selvfølgelig skal den altid være super brugervenlig, det er et minimumskrav i dag.