Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Effektivisering af trafikken på allerødsportsmassør.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har udarbejdet en nye site til min moster der arbejder som sportsmassør i Allerød.  Jeg er lige blevet færdig med siten og ønsker derfor respons fra andre. Jeg vil meget gerne høre om hvad i synes om design,brugervenlighed mm. 

http://allerødsportsmassør.dk/ 

Glæder mig til at høre for jer -på forhånd tak

Anders 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 101
Fra  Dupp Skrevet kl. 22:27

Hej Anders,

Selve siden http://allerødsportsmassør.dk/
virker utrolig troværdig og brugervenligheden er i top. Dertil skal det dog siges af siden er meget enkel og få valgmuligheder, men hvis det er det din moster har efterspurgt så er det jo super :) Ellers utrolig fin side.

Hilsen Nikolaj

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 22:32

Jeg synes den ser fornuftig ud, og afspejler vel det den skal. Det ser dog ud til at en del æ'er er blevet til å'er.

Blandt andet er hun "lågeeksamineret massør" og i hendes eksamen indgår der "udspånding og førstehjålp" :-)

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at kunne bestille tid direkte på nettet, men det er måske ikke så godt, med de forskellige ting hun laver. Derudover savner jeg et billede af "giraffen" :-)

Og så bor hun et par hundrede meter fra mine forældre, så måske jeg skulle anbefale dem at slå vejen forbi.... Såvidt jeg forstår er hun nystartet - er det korrekt?

Mange hilsner

Mads

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Mar 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:50

Den er ganske fin men stopfyldt med stavefejl 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Durup / deligo.

Det er godt, at I synes om din mosters site.
I kunne måske tage den videre dialog om sitet direkte med hinanden, når nu I sidder samme sted?

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)