Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du på forsiden af google? Jeg klarer SEO for dig =)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 7 person

Hvis du er i tidsnød kan det være godt at outsource SEO. SEO er både tidskrævende og tålmodighedskrævende.

Jeg tilbyder SEO løsninger med månedlige omkostninger helt ned til 500kr/måneden

For 500kr/måneden vil du bemærke, at du stiger i Google, men det vil tage noget tid at nå side 1. 500kr/måneden er ment som en prøvepakke. For hver yderligere 500kr/måned, vil pakken indeholde flere typer links, og resultaterne vil naturligvis være mere betydelige.

For en 1500kr pakke, skød min hjemmeside fra side 25 i google til side 4 i google på 3 uger. Og min side har medium konkurrence. Yahoo viser 400 indekserede links indtil videre (stigende)

Hvis det kunne friste er min email
email/msn:th0m4@hotmail.com
facebook: http://www.facebook.com/jepsenthomas

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Thomas

Velkommen til Amino.

Tillad mig at hjælpe dig lidt for lige nu så har du en dårlig "street-credit".

Du kommer uden at folk ved hvem du er og tilbyder SEO ydelser. Hvis du har kigget rundt på Amino inden du postede så vil du også kunne se hvordan man skal bevæge sig. 

Hvis du skal have success med at finde kunder herinde til SEO, så skal du i første omgang svare på de indlæg hvor der bliver spurgt ind til netop dit kompetence område. Når du efter noget tid har vejledt rigtigt så vil du kunne begynde at satse på at få kunder herinde fra.

Men at betragte Amino som et sted hvor folk bare står i kø for at blive kunde hos en ukendt SEO mand, så har du taget utroligt meget fejl.

Du har ret i at SEO er tidskrævende og tålmodighedskrævende. Jeg har selv kunder som bruger mig som deres SEO-gud/mester/guru osv... så der er helt sikkert et marked for dine kompetencer.

Mit bedste råd til dig vil være at søge på forumet efter SEO og læse alle besvarelser der kommer. Du vil hurtigt kunne se hvem der kommer med de gode råd og se hvordan de svarer.

Dernæst bør du slette din "SEO-Kongen" og oprette en ny bruger med et bedre navn - måske dit firmanavn eller private navn.

På Amino er der mange brugere som er mistroiske over for anonyme brugere som især kommer med tilbud som du gør det. Du skal også regne med at dine svar bliver vejet en del og kommer der nogle med stikpiller til dem, så skal du kunne svare ved at sætte en finger i jorden og tænke over dit svar.

Det er meget nemt at komme i "bad standing" herinde, men tilgengæld så er det også nemt at blive respekteret som ekspert i det område man beskæftiger sig med.

Men velkommen endnu en gang.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 21:56

Mange tak for dit svar. Mit mål er dog helst ikke at besvare alle folks grund spørgsmål om SEO, da både google og diverse dedikerede SEO fora uddyber metoder og svarer på spørgsmål, men selvfølgelig vil jeg fortælle, hvilke metoder jeg bruger for at opnå en vis form for troværdighed.

Jeg bruger særligt blog posts og forum profiler til at skabe backlinks - og det gøres i de tusinde. Der er intet så effektivt til at rangere i google, som at få +2000 blog posts med indhold, som er søgeordsfyldt og relevant i forhold til sin egen hjemmeside med links, som indeholder ens egne søgeord. Jeg bruger desuden web 2.0 sider, og så bruger jeg blog kommentarer til at indeksere mine backlinks.

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)