Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fedt interview i tv- jubiii :-)

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for ordene :-)

og tak for ærligheden, Jimi. Jeg kan sagtens forstår dine tanker ang. "varm luft for penge". Faktisk har jeg skrevet et blogindlæg om "motivation på dåse". Det er meget svært at undgå at blive sat i den bås, og faktisk tilbød jeg i starten at holde foredrag gratis, men så er der ingen, der vil have én ud, for så har det nok ikke værdi. Jeg oprettede faktisk også en tråd her på Amino, der handlede om, hvorvidt man kunne lave en virksomhed, der ikke skulle tjene penge.

Jeg holder stadig en del gratis foredrag, når det er til en god sag, men der skal jo også være penge til at leve, og heldigvis har jeg kun haft glade kunder indtil videre. Men det er en branche med meget varm luft. Bestemt!

Og jeg kan kun sige, at rollemodelsprojektet er en hjertesag for mig, hvilket heldigvis også blev tydeligt i udsendelsen.

Tak for ordene - og ærligheden.

Dbh

Tommy

Hej med dig :-)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 22:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fantastisk, at nogle tager ansvar her i samfundet :) Det var et rigtig godt interview, og dit engagement brænder virkeligt igennem. 

Jeg håber, at det bliver et suverænt projekt, der får endnu mere omtale, så det gode budskab bliver spredt i hele landet.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg går absolut ind for at man kan tjene mange penge - og få en masse prestige, ved at gøre hvad du gør. Det skal bare komme som en sidegevinst, og ikke som et primært mål til at starte med. Den prioritering er der en del der har fået vendt om... mange af dem ubevidst.

For min skyld kunne alle verdens penge og prestige gå til mænd som dig

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Nærum
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 08:12

Hej Tommy

Igen et godt indslag om ildsjæle på TvSyd i går aftes, thumbs up! Skype-Smile

Det er egentlig meget enkelt.

Livet handler om udvikling. Det består af valg og konsekvenser.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)