Jeg takker for ordene :-) og tak for ærligheden, Jimi. Jeg kan sagtens forstår dine tanker ang. "varm luft for penge". Faktisk har jeg skrevet et blogindlæg om "motivation på dåse". Det er meget svært at undgå at blive sat i den bås, og faktisk tilbød jeg i starten at holde foredrag gratis, men så er der ingen, der vil have én ud, for så har det nok ikke værdi. Jeg oprettede faktisk også en tråd her på Amino, der handlede om, hvorvidt man kunne lave en virksomhed, der ikke skulle tjene penge. Jeg holder stadig en del gratis foredrag, når det er til en god sag, men der skal jo også være penge til at leve, og heldigvis har jeg kun haft glade kunder indtil videre. Men det er en branche med meget varm luft. Bestemt! Og jeg kan kun sige, at rollemodelsprojektet er en hjertesag for mig, hvilket heldigvis også blev tydeligt i udsendelsen. Tak for ordene - og ærligheden. Dbh Tommy |
Fantastisk, at nogle tager ansvar her i samfundet :) Det var et rigtig godt interview, og dit engagement brænder virkeligt igennem.
Jeg håber, at det bliver et suverænt projekt, der får endnu mere omtale, så det gode budskab bliver spredt i hele landet.