Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har Google straffet mig og hvorfor??

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Da jeg tidligere i dag lige ville tjekke mine placeringer på et par søgeord, opdagede jeg til min store undren og overraskelse at jeg slet ikke havde nogen relevant placering på Google som normalt. Jeg plejede at ligge på side 1 på en 6-8 søgeord og med flere af dem i top 5. Jeg har nu tjekket flere af disse, men kan ikke engang finde mine givne hovedsider (hvert søgeord knytter sig til) på de første 10 sider!

Jeg ved godt placeringer kan svinge, men det er ikke tilfældet for de har haft placeringerne ret stabilt i længere tid og selv uden linkbuilding lå nogle af mine hovedsider bedre. Jeg kan stadig finde min hjemmeside og dets hovedsider på Google, ved at indtaste URL'en, så de er stadig indekseret, men jeg frygter meget at Google har straffet mig!

Jeg har bare ikke den store idé om hvad årsagen kan være, eller om problemet kan skyldes noget helt andet? Jeg håber meget på hjælp til at belyse sagen og om ikke andet finde en årsag, jeg kan forholde mig til.

Jeg ønsker ikke at uddybe yderligere eller skrive sidens navn, så hvis du er seo ekspert og har lyst til at hjælpe, må du meget gerne sende mig en PB.

Tak - på forhånd

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:42

vis det er din hjemmeside der er din profil er den fra 5 december sidste år og derved en ret ny hjemmeside og alle nye hjemmesider stiger tit i starten og falder lidt eller meget efterfølgende efter hvor meget google vurdere din hjemmeside til , nu er der kun 38 links til den side der er i din profil, vis det er er den den side ? ,der skal flere links til en hjemmeside før google vurdere en højt normalt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 11:00

Du kan være straffet hvis der er ens indhold på siderne.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 11:05

På hjemmesiden på din profil er ordet "hjemmeside" godt nok brugt afsindigt mange at det ligner ordmisbrug. Mon ikke det kan være et hint ;-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Fra  Findino Skrevet kl. 11:27

Hej Gita og Mikael

Tak for jeres respons.

Det har dog intet med den hjemmeside at gøre, der står på min profil.

@Gita: Synes nu ikke "hjemmeside" er brugt overdrevet mig, det er jo svært at undgå at skrive det mange gange, når hjemmesiden nu omhandler det - men lad det nu ligge.

Jeg hører meget gerne fra seo ekspeter på PB.

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 17:40

ProJekt:

@Gita: Synes nu ikke "hjemmeside" er brugt overdrevet mig, det er jo svært at undgå at skrive det mange gange, når hjemmesiden nu omhandler det - men lad det nu ligge.

Det er ikke sikkert, at du føler, du overforbruger ordet, men hvis mere end 20% af teksten består af samme ord/variationer af samme ord, opfatter google det som spam og misbrug.

Det er en god ide at bruge et søgeord et par gange i en tekst, dog ikke meget mere end 5, da det så kan opfattes som spam, når søgemaskinen læser det.

---

Hvad problemet du skriver om i indlægget er, har jeg ingen ide om, men hvis du har tekster på den 'hemmelige' ;) hjemmeside, som (for) mange gange bruger samme ord, så har google helt sikkert straffet det med en meget lav rating og placering.

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:58

hvilke keywords er det du er faldet på? Så kan det være nogen af seo-eksperterne eller andre kan komme med en forklaring om hvorfor.

Ellers bliver det nok skud i tågen, hvoraf der er kommet ganske fine bud fra de andre her i tråden,

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 21:51

Det er lidt svært at komme med konkrete bud, når du ikke skriver hviken side der er tale om.

Der er for tiden rigtig mange især tynde affiliatesites der får tæv på Google. Det jeg har kunnet analysere mig frem til er, at sites med få sider og tyndt indhold bliver filtreret, selvom de har ligget godt.

Så kan du løfte sløret for hvilket site der er tale om vil det være lidt nemmere at give dig et bud på hvad du kan gøre.

Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Fra  Findino Skrevet kl. 09:44
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tak for forsøg på hjælp, men jeg gerne appellerer til man læser mit indlæg ordentlig før man svarer, for jeg skriver netop følgende:

"Jeg ønsker ikke at uddybe yderligere eller skrive sidens navn, så hvis du er seo ekspert og har lyst til at hjælpe, må du meget gerne sende mig en PB."

Jeg nævner her indirekte, at jeg kun ønsker hjælp via PB, da jeg af forskellige grunde ikke vil have sidens URL eller Søgeord frem, for det er naturligvis ikke muligt at hjælpe ordentlig uden sidens URL.

Jeg håber derfor du vil sende mig en PB, hvis du som seo ekspert vil hjælpe.

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 09:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ProJekt:

Jeg hører meget gerne fra seo ekspeter på PB.

Du har ikke rigtig forstået systemet. SEO eksperterne hjælper gerne her på amino i selve forummet, for så får de lidt reklame for deres arbejde.

Hvis du vil have individuel hjælp uden om forum, så kommer du nok til at betale for det...

Læg linket på så folk kan hjælpe dig

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)