Hej Amino
Da jeg tidligere i dag lige ville tjekke mine placeringer på et par søgeord, opdagede jeg til min store undren og overraskelse at jeg slet ikke havde nogen relevant placering på Google som normalt. Jeg plejede at ligge på side 1 på en 6-8 søgeord og med flere af dem i top 5. Jeg har nu tjekket flere af disse, men kan ikke engang finde mine givne hovedsider (hvert søgeord knytter sig til) på de første 10 sider! Jeg ved godt placeringer kan svinge, men det er ikke tilfældet for de har haft placeringerne ret stabilt i længere tid og selv uden linkbuilding lå nogle af mine hovedsider bedre. Jeg kan stadig finde min hjemmeside og dets hovedsider på Google, ved at indtaste URL'en, så de er stadig indekseret, men jeg frygter meget at Google har straffet mig! Jeg har bare ikke den store idé om hvad årsagen kan være, eller om problemet kan skyldes noget helt andet? Jeg håber meget på hjælp til at belyse sagen og om ikke andet finde en årsag, jeg kan forholde mig til. Jeg ønsker ikke at uddybe yderligere eller skrive sidens navn, så hvis du er seo ekspert og har lyst til at hjælpe, må du meget gerne sende mig en PB.
Tak - på forhånd |
vis det er din hjemmeside der er din profil er den fra 5 december sidste år og derved en ret ny hjemmeside og alle nye hjemmesider stiger tit i starten og falder lidt eller meget efterfølgende efter hvor meget google vurdere din hjemmeside til , nu er der kun 38 links til den side der er i din profil, vis det er er den den side ? ,der skal flere links til en hjemmeside før google vurdere en højt normalt