Hej Amino's Da jeg mangler en del referencer til min portfolie, ønsker jeg at lave wordpress blogs rigtig billige. Kvaliteten bliver selvfølgelig i top selvom prisen er i bund. Wordpress sider til 400,- Tilbudet inkluderer: - Hjælp til køb af domæne og webhotel - Installering og opsætning af Wordpress - Opsætning af template på din side, så det er funktionsdygtigt.. - Hvis du ønske specielle plugins kan det også gøres til samme pris. - Du betaler selvfølgelig ikke før du er tilfreds - Hjælp til SEO til din blog/side Smid gerne mig en mail til Morten@smsz.dk eller smid en PB. Evt. spørgsmål, smid en kommentar i tråden her og jeg vil besvare hurtigst muligt. |
hallo hallo
virker umiddelbart interessant
jeg har en god ide jeg har købt domænet osv Skal blot have lavet WP side så hvorfor ikke
vil dog godt lige kigge ham efter i kortene www.ugenskup.dk men AK den kommer med en adgang forbudt. 403
hvad er den nu aff??? Kigger på dk-host om der skulle gemme sig et tlf.nr. og ja men med en telefonsvarer der ikke lyder som at det er Morten, der står på mål bag det nr.
så bolden tilbage på din banehalvdel.... Måtte vi høre og se noget mere????