Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en wordpress blog/side? jeg har et godt tilbud!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino's 

Da jeg mangler en del referencer til min portfolie, ønsker jeg at lave wordpress blogs rigtig billige. Kvaliteten bliver selvfølgelig i top selvom prisen er i bund.

Wordpress sider til 400,-

Tilbudet inkluderer:

- Hjælp til køb af domæne og webhotel

- Installering og opsætning af Wordpress

- Opsætning af template på din side, så det er funktionsdygtigt.. 

- Hvis du ønske specielle plugins kan det også gøres til samme pris.

- Du betaler selvfølgelig ikke før du er tilfreds

- Hjælp til SEO til din blog/side

Smid gerne mig en mail til Morten@smsz.dk eller smid en PB.
Skriv gerne lidt informationer omkring din ide med din blog/side og vi tager den derfra :-)

Evt. spørgsmål, smid en kommentar i tråden her og jeg vil besvare hurtigst muligt.

Jeg håber på nogle vil benytte dette tilbud, da det vil hjælpe mig en del :-)

Ha' en god aften

Med venlig hilsen
Morten Johansen

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 22:07

hallo hallo

virker umiddelbart   interessant  

jeg  har  en  god ide   jeg  har   købt  domænet   osv   Skal  blot  have  lavet   WP side  så  hvorfor ikke 

vil  dog  godt  lige  kigge  ham efter i  kortene   www.ugenskup.dk   men AK   den  kommer  med  en  adgang  forbudt.  403

hvad  er  den   nu  aff???     Kigger   på  dk-host   om  der  skulle  gemme  sig  et  tlf.nr.    og  ja   men  med  en  telefonsvarer   der  ikke  lyder  som  at  det er  Morten,  der  står  på  mål  bag  det  nr.

så  bolden  tilbage  på  din  banehalvdel....   Måtte  vi  høre  og  se  noget  mere????

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 22:11

Tak for dit indlæg.

Ikke for at forsvare mig selv.

Men ugenskup.dk var mit gamle projekt er sådanset lukket ned igen, så derfor virker siden ikke.

Mhs. til oplysninger på dk-hostermaster er det mit gamle mobil nummer, det er ikke blevet rettet efter jeg har fået nyt.

Jeg har desværre ikke noget at vise frem pt før den første side er oppe.

Jeg vil dog gerne lave den første bestilling til halv pris, for at vise andre folk hvad jeg kan.

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 00:48

ok   men   inde på  din  profil  står  der  altså  ugenskup.dk    måske du  skulle   slette   den   når  den  mere   forvirrer   end  det  modsatte

du  er  velkommen  til  at  sende  mig    en  mail   med  et  virksomt  tlf.nr.   så  vi  kan  snakkes  ved/ stikke  hovederne  sammen   Bor  i Aalborg  begge   så  det  er  jo  ikke  noget  problem

du  kan  se  mit  tlf.nr.   nede  på  Foto-kopi.dk   foot´eren

er  på  kontoret   i  morgen   i  Møllegade 11A  inde  i  gården  bag  Chao Chao frisøren

Sendt  dig  en PM  også

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)