ud på forsiden med de første indlæg og skriv gerne kommentere gerne på indlæg . jeg kan ikke se før man er kommet helt ind til indlægget der kan jeg se man kan kommentere . trafik jo m,ere jo bedre ud og skaf det jo mere jo du deltage i debattere på forummer og ud og videre formidle din hjemmeside gode steder |
De simple svar er:
at du mangler at opdaterer din forside, så folk ved at du har skrevet nye indlæg. Når folk besøger din hjemmeside og kommer ind via forsiden, så kan de ikke der se at du har skrevet nye indlæg, selvom jeg kan se at du har skrevet ret så mange indlæg. Det sagde jeg til dig i sin tid at du burde gøre noget ved, så man på forsiden kan se de nyeste indlæg, det behøver ikke være vist på samme måde som under din blog, men en liste af en art, som samtidig er synlig når man ser på siden uden at scrolle, vil være godt.
Yderligere skal du skrive lidt mere tekst frem for fx jeg kunne ikke sove så jeg lavede lige nogle øreringe... :) den er lidt kort og på ingen måde optimeret så du vil få besøg på den. Du skal skrive noget mere tekst som både er for dine brugere, men også for søgemaskinerne.
Flere links, byg links og få flere links til din hjemmeside og ikke mindst til dine enkelte indlæg.
Prøv at kigge de mails igennem som vi har skrevet sammen, der har jeg skrevet en helt del som du bør gøre. også ovenstående.
MVH Kim