Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

start som vinduespudser

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er en billig måde og blive selvstændig på , der er jo lejligheder, huse , virksomheder m.m alle vil jo have den parcelhus der kaldes en "dyp" men det kan alle jo ikke få  

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

til alle som vil svare mig... da mit firma mangler en vinduepudser og han har sagt den dag jeg springer ud som selvstændig kan vi nok 100 procent finde en måde at samarbejde det vil sige han ca 50-60 ejendomme inde for ejendomsservice som vi kan få lavet en aftale på det vil sige ca imellem 90 til 130 trapper er der osse vinduer der skal vaskes så det er jo en del at starte på dog skal de kun vaskes hver halve år de fleste nogen af dem den hver mdr dog flest hver halve år så det er jo en god start for mig og plus har jeg ca 20 for min familie som osse gerne vil havde pudset deres vinduer så men har kigget inde på vinduespudsning.com der har de et tilbud på alt man skal bruge til at starte med til ca 1800 kr og så kender jeg en der kan skaffe mig 10.000 flyer og hvis ikke kender jeg en der bruger en som er rimelig billig..

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv et ejendomsservice firma.. og JA der er altid brug for gode vinduespudsere. De hænger absolut ikke på træerne.

Jeg har selv lige fået en ny, så har ikke brug for nogen lige nu. Men er du vinduespudser og søger job, kan man altid spørge et ejendomsservicefirma

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder som om du har et stort firma :) dog vil jeg lave noget ekstra service for mine kunder når jeg nu engang skal starte op dog skal jeg lige blive bedre til hvordan man regner momsen ud
Tilmeldt 8. Jan 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kasper

Så dit opslag, nysgerrig på hvordan det fik dig?
Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  Lej-Soundboks.dk Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :





Det er dæleme fedt at høre sådan noget!


 



Udlejning af Soundbokse i hele Danmark fra Lej-Soundboks.dk | Lyden til din fest

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)