Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

start som vinduespudser

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

kasper2650:

hej hvad mener du med konkurrenceklausul som forbyder dig at arbejde som vinduepudser i nærområdet

Konkurrenceklausul....  jah  du  kan  jo  have  skrevet  under  på  da du blev ansat  hos  din  nuværende mester,  at  du  ikke  må  gå  ud  og  virke  som  vinduespudser  lige uden for  hans gadedør -  så  bliver  du  jo  nødt  til  at rykke  videre  til  næste  felt  på  landkortet. Har du  ikke  det - så  er  banen jo åben

men  som  een  skriver  du  skal  virkelig  sætte  dig   ned  og  kalkulere igennem

hvad   vil  du  sigte  på  som  årsløn  for din virksomhed???

Hvormange  salgsbare timer giver  det  med  den  timepris/vinduespris  du  vil  gå ud med  -

specielt  i  det  her marked  skal  du  passe  meget  på  med  ikke  at  "forære dig væk"  blot  for at  få  nogle  kunder.  Der er  jo  ingen  fornuft  i  at  rende  rundt  til  kr. 00,-  i  kr. til dig selv  når  alle  udgifter  er  betalt   -   for  tro  mig   DE  ER  DER  usvigeligt  sikkert;   om det  så  er  et  lille  girokort  til  det  offentlige  renovationsvæsen  på  en tusse  for  brug  af  deres GENBRUGSPLADS,  selvom  du  aldrig  har  tænkt  dig at  aflægge  besøg  der  blot  fordi  du  anskaffer  dig  et  CVR-nr.

men  skal  ikke  tage  humøret  og  gå på-modet  fra  dig;   men   prøv  og  læg  nogle  realistiske  budgetter   for  det  årsresultat  du  vil  have   for  en  normalarbejdsuge.  Det  nytter  jo  ikke  at begynde  med  at sige  70-80 timer  for at  opnå det  resultat.  Det er  jo  det  samme  som  at  sige  at du  vil  arbejde  til  ½-pris.  Det  går  du   hurtigt  ned  med  stress  af.

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var måske osse forkert at sige det på den måde men jo sidder og regner frem og tilbage på tingene og har gjort der de sidste års tid nu som sagt skal alle tingene være på plads inde jeg hopper ud i det så:) men tag alt til mig da det hjælpe mig
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Og nej der står intet min kontrakt at jeg ikke må det så det jo perfekt
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper... fedt du har lyst til at starte selv :)... Og vinduespudser fagt er ikke så svært at finde kunder i som nogle herinde påstår.... mig og en kammerart, startede sidte år , et servicefirma, som primært gik ud på vinduespudsning efter 3 ugers søgen efter kunder kunne jeg starte op med de fuldtid!..... valgte så at stoppe da det ikke lige var mig alligevel, så min kammerart overtog...... MEN.... du kunne evt kombinere med en anden service... bla andet ved butikker kunnn du tilbyde rengøring af skilte og lign :).. forstår du ... gir du lidt ekstra flyver kunderne til dig :)....

Hvis du er interesseret kan du skrive en pm så har jeg ideer til hvordan du får fat i kunderne :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Kasper, Hvor lang tid har du været vp´er??
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Har ikke rigtig arbejdet som det kun hjulpet folk
Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Fint med dit plan med vinduspolring men du skal regne med en ting det koster penge og starte, du skal bruge ca 300 kunder for at have nok at lave. På prisen for du sansynligvis et problem , da en stor del pudser med maskiner, det er meget hurtigere og der med billiger 

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

hedegaard-:

Hej

Fint med dit plan med vinduspolring men du skal regne med en ting det koster penge og starte, du skal bruge ca 300 kunder for at have nok at lave. På prisen for du sansynligvis et problem , da en stor del pudser med maskiner, det er meget hurtigere og der med billiger 

 

Vinduespudser er et af de billigste måder at starte selvstændig op på????....  300 kunder hvor får du det tal fra??...

Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

300 kunder? Er det etværrelses lejligheder eller?

Det kommer vel helt an på hvilke kunder han får fat i?

Vil da også mene at vinduespudser er en billig måde at starte på.

Charlotte

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv gamel vinduespudser, nogen vil have pudset hver mdr. andre hver anden mdr. andre kun hver 3 mdr. nogen kun hver halve år, der er også stor udskiftning i kunder af den ene eller anden grund

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)