Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

start som vinduespudser

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle her inde på amino jeg kunne godt tænkte mig at starte som selvstændig vinduespudser da jeg lige pt arbejder som ejendomsservice assistent og brænder for at vaske vinduer :) når nok om det det jeg vil hører om at hvad det kraver og hvilket ting er godt at starte med har lige pt sparet 100.000 ca op så har pengene da jeg har hørt det skal være billigt at starte,

 

ting jeg vil hører om : hvilken programmer skal bruge skal jo bruge et til at skrive regninger og kan man få et som man kan skrive kunderne ind i og så fra hver dag jo flere man får kan man gå ind i programmet og skrive en rute ud til hver dag og hvor langt tid kan der gå op til før man kan udbetae løn til sig selv? og har regnet ca ud på at i starten vil jeg bruge 70-80 timer om ugen da jeg bare vil kæmpe alt hvad jeg kan for at starte som selvstændig og ja faktisk vil jeg gerne vide alt man skal og huske på til at starte som selvstændig. og gerne nogen hjemmesider som man kan læse alt og hjemmesider på værktøj til vinduepudsning og til programmer da jeg virkelig sætter mig ind i tingene inden jeg vil starte op

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Kasper.

Lyder altid godt, når der er indsjæle som dig. 

I dette tilfælde skal du gøre op med dig selv, om det ikke var bedre at få et super godt vpjob hos et godt vpfirma og så gi gas i 70-80 timer i ugen...

Så vil det vælte ind med penge på din konto hver måned... kontra at prøve at starte som selvstændig, der vil du gå/løbe/køre i 80/100 timer i ugen for en sulteløn.

Hvor/hvordan vil du eksempelvis få alle de kunder der skal til??

Hvad er det du kan/vil tilbyde dine "kommende" kunder - som andre ikke allerede gør??

Håber mit svar gir dig lidt at tænke over... På den positive måde.

Vh

Bjarne

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det havde jeg ikke lige tænkt mig men har lige snakket med min chef og han sagde hvisjeg arbejder nogen år for ham endnu vil han gi mig nogen af hans kunder dog kun hvis vi laver er sammearbejde så har lidt at tænke på lige nu:) men tak for dit svare det hjælper dig har jeg ca 20 faste kunder hvis jeg starter da. Min familie vil blive det :)
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

du  skal  blive  ved  ham  din  nuværende  i  nogle år  endnu????

det  lyder  lidt  som  at  han  vil  holde  på dig  og ikke  er begejstret  for udsigt  til  en  konkullega  i  pastoratet  2650

du  skal  have  lavet  en  flyer  til  omdeling  i postkasserne  med  dit  billede i  det eene  hjørne  så  folk  kan  genkende dig (altså dem  der kender  dig  i  forvejen). Den kan  jeg  hjælpe  dig  med  at  få  lavet  efter  nogle  stikord  som  du  må sætte  dig   ned  og  lave.  Altså  både  design  af  flyeren  og  trykket  af samme i  det antal eksemplarer du skal  bruge. Du  har  forhåbentlig  ikke   en  konkurrenceklausul  som  forbyder  dig  at  arbejde  som vinduespudser  i  nærområdet????

den  bruger  du  så  lidt  energi  på  at  omdele i  distriktet  + og  så  selvfølgelig  også  alle  de  steder  hvor  du  plejer  at  komme.  De vil  jo  kunne  genkende  Kasper   (eller  hvad  du  nu  hedder -  måske  et andet navn  for at  beskytte dig selv thi  din  nuværende arbejdsgiver  læser  jo også  med  på  nettet; så han ved  måske allerede  at  du  bager på  den her ide)

med hensyn til  program  til  regningsudskrivning   og   holde  styr  på  din  kalender  med  ruter  osv   -   så  har  jeg  forhandling  af  et  lille  overskueligt  program, som  ikke  koster  det  vilde  -  og  som er  til  at  finde  udaf. Faktisk  er  du  allerede "hjemme  i  det"   såfremt  du  bruger  Word  og Excel  i  det daglige.

kig  mig  ud   på  www.foto-kopi.dk  og   www.summasupport.dk  KAN også ringe  på  mit  nr.  283 44 283

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

hej hvad mener du med konkurrenceklausul som forbyder dig at arbejde som vinduepudser i nærområdet

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen Kasper.

Du har 20 kunder... det er jo en start... til 1 lille dags arbejde i måneden.. Så skal du finde ud af hvorn du vil finde de sidste 20 kunder om dagen til de resterende 20 arb.dage i hver måned...
Lyder måske lidt negativt i dine ører, men jeg er bare realist i denne branche!!!! Tænk seriøst over hvorn du får dem... Og tro mig, flyers virker ikke!!! ca. 40000 reklamer giver ca 10-20 kunder. Disse kunder ringer fordi de vil have et tilbud der er billigere end deres nuværenede... Er du klar til at gå under pris??? Og så får du ballade med den vp´er som du har sat på porten....
Men giv ikke op, hvis du brænder for det. Bare vær klar til kamp :-) og gi gas!!!!
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

er fuld klar på kamp detr er osse derfor ved self ikke om det er smart med det synes jeg i mine øre at jeg spare ca imellem 100.000 til 200.000 kr op da jeg så vil minimun 50.000 til side til mine regninger til at starte med da hvis det ikke går har jeg ikke mistet alt.. men har og kan få hjælp af mange i min familie men er igang med at sidde og regne ud ca hvilke priser jeg kan leve med og så smider jeg dem op her inde og så kan i jo fortælle mig om det kommer til at virke :)

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bor i et alm parcelhus med ca 12 vinduer. Jeg har fået et tilbud på 80 kr pr gang.. Så der skal godt nok mange kunder igennem systemet. De kommer så hver 14 dag..

80 kr * 20 pr dag = 1600 kr

20 dage * 1600 = 32000 kr

Moms af 32000 kr 6400 kr

Ialt løn 25600 kr

Det vil sige du skal finde ca 300 kunder for at holde den løn vil jeg skyde på og med de timer du vil bruge, så skal man da op omkring den løn...

Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper!

Flot at du har sparet så mange penge sammen. Pas på ikke at smide dem væk på alt muligt unødvendigt. Hold udgifterne nede i starten.

Jeg startede med rengøringsartikler for ca. 3.000,-

Dertil kom en Audi 80 fra 1987 ligesom jeg selv Big Smile 7.000,-

Så skulle printeren selvfølgelig have noget blæk og noget papir, så jeg selv kunne printe reklamesedler ud. (Ved ikke hvad det kostede), men ikke ret meget. Jeg skrev selv sedlerne, men mine staveevner er ikke at prale af, så jeg fik en der er god til det med ind over (det koster jo ikke noget).

Skaf dig nogle rigtig gode kunder, sørg for at de taler godt om dig til andre.

Nu har jeg ikke lige været inde på din profil - er 2650 dit postnummer?

Charlotte

 

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja er det og nu hvor jeg ikke regner med den store løn da jeg de første rigtig mange mdr kan leve med en udbetalt løn på ca 10000 hvis det er det indtil man har fået firma op og kører
Side 1 ud af 3 (26 indlæg)