Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

start som vinduespudser

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle her inde på amino jeg kunne godt tænkte mig at starte som selvstændig vinduespudser da jeg lige pt arbejder som ejendomsservice assistent og brænder for at vaske vinduer :) når nok om det det jeg vil hører om at hvad det kraver og hvilket ting er godt at starte med har lige pt sparet 100.000 ca op så har pengene da jeg har hørt det skal være billigt at starte,

 

ting jeg vil hører om : hvilken programmer skal bruge skal jo bruge et til at skrive regninger og kan man få et som man kan skrive kunderne ind i og så fra hver dag jo flere man får kan man gå ind i programmet og skrive en rute ud til hver dag og hvor langt tid kan der gå op til før man kan udbetae løn til sig selv? og har regnet ca ud på at i starten vil jeg bruge 70-80 timer om ugen da jeg bare vil kæmpe alt hvad jeg kan for at starte som selvstændig og ja faktisk vil jeg gerne vide alt man skal og huske på til at starte som selvstændig. og gerne nogen hjemmesider som man kan læse alt og hjemmesider på værktøj til vinduepudsning og til programmer da jeg virkelig sætter mig ind i tingene inden jeg vil starte op

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Kasper.

Lyder altid godt, når der er indsjæle som dig. 

I dette tilfælde skal du gøre op med dig selv, om det ikke var bedre at få et super godt vpjob hos et godt vpfirma og så gi gas i 70-80 timer i ugen...

Så vil det vælte ind med penge på din konto hver måned... kontra at prøve at starte som selvstændig, der vil du gå/løbe/køre i 80/100 timer i ugen for en sulteløn.

Hvor/hvordan vil du eksempelvis få alle de kunder der skal til??

Hvad er det du kan/vil tilbyde dine "kommende" kunder - som andre ikke allerede gør??