Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frokostordninger til virksomheder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 06
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle.

Efter salg af min virksomhed har jeg taget et midlertidig job som sælger af Frokostordninger til virksomheder. Da jeg netop er startet og naturligvis gerne vil bevise mit værd, har jeg lige et par spørgsmål som jeg håber du vil være mig behjælpelig med, så jeg kan blive bedre.

Hvilke ord, tiltag og lign. "tricker" dig til, at blive interesseret i en frokostordning?? ( skriv gerne om du er beslutningstager eller "menig" medarbejder )

Ligeså - hvilke af nedenstående er ifølge dig, de bedste argumenter. ( De 3 bedste f.eks. )

Garanti for at der altid er mad nok!

Årets kok i Danmark sammensætter menuerne!

Tilberedelse i ISO certificerede køkkener!

20% rabat til alle medarbejdere i forbindelse med private arrangementer!

Gratis firma fest hver 8 måned!

Ingen menu går igen indenfor 10-12 uger!

Tryghed for rettidig levering!

Tusind tak for dit input.

Det er super vigtig for mig, da jeg håber at kunne se en konsensus ml. svarerne, som jeg så vil slå på ved fremtidige salg.

Maxiboy alias Ulrik Max Nielsen

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 09:33
Lige umiddelbart tager jeg det som en selvfølge at maden tilberedes i køkkener der er 112% i orden. Det der tricker hos mig ville være muligheden for at kunne se et menukort over de kommende dages/ugers leverancer og eventuelt selv kunne mixe min frokost indenfor nogle fastsatte rammer.
Desuden ville det være en stor fordel at man kunne af- eller tilmelde i 11. time, hvis en medarbejder er syg eller man får mødegæster til frokost.

Endelig skal man også som lille virksomhed med under 5 medarbejdere også kunne benytte ordningen - jeg er beslutningstager.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Tilmeldt 18. Jun 06
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 09:50
Hej Kurt.

Tak for dit svar.

Jeg har naturligvis eksempler på menuer, som jeg normalt sender eller fremviser ved møde.

Da vi leverer over hele landet, er der desværre ikke mulighed for selv at sammensætte menuen, da administrationen hermed ville blive voldsom stor.

Men det er selvfølgelig noget nyt hver dag og er man ikke pjattet med pålægget den pågældende dag, kan man typisk lide den varme ret.

Min. bestilling er 15 kuverter. Det er simpelthen ikke rentabelt før. Men du har ret i, at man desværre derved udelukker mange virksomheder. Skulle man have mindre virksomheder, skulle de være samlet i samme område, da alle vil have leveret på ca. samme tid og derved flere chauffører på vejene. Det koster jo også.

Det er naturligvis muligt at til og framelde kuverter i 11 time. Dvs. inden kl. 08.30. ca.

Hvad m.h.t. prisniveau.

Hvad ville Du/I give for en frokostordning? - ( koldt, varm, salatbar, dressing, brød, smør.)

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 10:59
Jeg er godt klar over at det er økonomien der gør, at der min. skal være 15. kuverter.

Hvis vi snakker færdige frokostplatter vil jeg mene max. 50 kr. Snakker vi derimod en slags buffet på den enkelte virksomhed, så er jeg straks mere i vildrede, da jeg virkelig ikke kender prisniveauet på det. For os ville en færdig frokostplatte leveret til kontoret være tilstrækkeligt.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)