Hej Alle. Efter salg af min virksomhed har jeg taget et midlertidig job som sælger af Frokostordninger til virksomheder. Da jeg netop er startet og naturligvis gerne vil bevise mit værd, har jeg lige et par spørgsmål som jeg håber du vil være mig behjælpelig med, så jeg kan blive bedre. Hvilke ord, tiltag og lign. "tricker" dig til, at blive interesseret i en frokostordning?? ( skriv gerne om du er beslutningstager eller "menig" medarbejder ) Ligeså - hvilke af nedenstående er ifølge dig, de bedste argumenter. ( De 3 bedste f.eks. ) Garanti for at der altid er mad nok! Årets kok i Danmark sammensætter menuerne! Tilberedelse i ISO certificerede køkkener! 20% rabat til alle medarbejdere i forbindelse med private arrangementer! Gratis firma fest hver 8 måned! Ingen menu går igen indenfor 10-12 uger! Tryghed for rettidig levering! Tusind tak for dit input. Det er super vigtig for mig, da jeg håber at kunne se en konsensus ml. svarerne, som jeg så vil slå på ved fremtidige salg. Maxiboy alias Ulrik Max Nielsen |
Lige umiddelbart tager jeg det som en selvfølge at maden tilberedes i køkkener der er 112% i orden. Det der tricker hos mig ville være muligheden for at kunne se et menukort over de kommende dages/ugers leverancer og eventuelt selv kunne mixe min frokost indenfor nogle fastsatte rammer.
Desuden ville det være en stor fordel at man kunne af- eller tilmelde i 11. time, hvis en medarbejder er syg eller man får mødegæster til frokost.
Desuden ville det være en stor fordel at man kunne af- eller tilmelde i 11. time, hvis en medarbejder er syg eller man får mødegæster til frokost.
Endelig skal man også som lille virksomhed med under 5 medarbejdere også kunne benytte ordningen - jeg er beslutningstager.