Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurder min side og konceptet om gratis online tilbudsavis for webshops

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har overtaget en side fra en kammerart, han havde ikke tid til den længere og ville gerne af med den. Jeg har smidt den op på et domæne og er lidt i tvivl om at komme videre med den. Alt fungerer som det ser ud nu. Jeg kan ikke gennemskue om den er tilpas med funktionalitet som det er nu eller om jeg skal give den gas med at lave nye features (det evindelige problem).

Ideen er en online tilbudsavis for webshops, den skal være gratis at bruge for ALLE, på sigt kan man overveje noget "guld medlemsskab" eller lignende, men som udgangspunkt er det gratis. Noget af det der er lagt vægt på er at man ikke som kunde sal oprette en profil, men kan bruge alle tilbudene uden videre - hader selv sider hvor man for det mindste man vil skal oprette en profil med 27 felter der skal udfyldes.

Jeg tror indledningsvist det kan være lidt svært at overskue det med "tags", men det skulle gerne hurtigt komme.

Opret jer gerne som brugere og kig jer lidt omkring, opret gerne tilbud på livet løs. Hvis i bruger ordet "TEST" i titlen vil jeg fjerne dem efterfølgende, mens hvis ikke i skriver det, lader jeg tilbudet stå.

Jeg takker på forhånd for eventuelle feedback.

Siden: www.itilbud.dk

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:36

Hvilken hjemmesiden er det lig gerne et link i tråden , det er tilladt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 22:39

hehe takker, jeg var for fokuseret på at formulere mig bedst muligt så jeg glemte linket :-) Det er fikset nu.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 22:39

Hej!

Venter spændt på et link, så du kan få noget feedback :D

- Og det kom så imens jeg skrev dette ;)

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 22:45

Hej igen.

Har oprettet en test bruger som du sagde! Og når jeg trykker på "opret nyt tilbud" står der følgende:

Sorry, an error occurred while processing your request.

Ved ikke om det er noget jeg gør forket, eller et generelt problem på siden?

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 22:59

Sorry, jeg opdaterede lige siden med nye filer. Du må have ramt midt i min overførsel. Beklager, det skulel være fikset nu. Jeg holder fingrene væk fra nu af :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:00

Meget svært at finde opret linket nye bruger der er intet i menu fandt det ved at klikket lidt rundt på siden , med mange ville have givet op .

titlen lav den mere sigende og gerne brug alle 67 tegn google viser jeg mener denne her titlen    <title>  Index</title

kontakt siden hvor er den ?

betingelser for profiler hvor er de ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 23:08

haha bare i orden!

Jeg tager et kig på siden nu! :)

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 23:20

Så er der lidt feedback!

Når man er i gang med at oprette et tilbud, og vil tilføje et billede så kan man ikke gøre dette fra "opret et nyt tilbud" siden, men man skal ind i "opload et billede" siden først. Få dette lavet om, så man kan oploade billeder direkte på siden "opret et nyt tilbud" Håber du forstår hvad jeg mener!

Det samme synes jeg også du skal overveje med opret et nyt tag, således at man kan oprette nye tags inde på "opret et nyt tilbud" siden, så man ikke skal gå ind på "opret et nyt tag" siden og derved bruge mere tid ind højest nødvendigt!

Så mangler der også lige nogle betingelser man skal godkende? - du må have noget man skal acceptere for at kunne bruge siden? Og som Mikael også siger, så ville en kontakt side også være super!

Men håber da du kan få det op at køre! Så vil jeg i hvert fald gerne ligge nogle gode tilbud der ind!

Held og lykke !

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 21:33

Kontaktside, kommer snart samt ideen omkring at tilføje et billede mens man opretter et tilbud.. Grunden til det ikke er muligt at tilføje tags samtidig med man opretter sit tilbud er at jeg godt vil godkende dem inden da.

Jeg vil helst undgå stavefejl og misforståelser og blive overløbet af SEO botter, der vil have deres nøgleord ind som tags. Med hensyn til stavefejl, så mener jeg at jeg ikke vil have to tags som hedder: "Dametøj" og et der hedder "Dame tøj", derfor min mere restriktive tilgang til det.

Mht. vilkår, man skal acceptere, så er jeg ikke helt med på hvad der menes, der er indtil videre ingen betaling på siden, og man kan i princippet oprette alle de annoncer man vil, også affiliate, jeg vil helst ikke være den store stygge big-brother.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)