Hejsa, Jeg har overtaget en side fra en kammerart, han havde ikke tid til den længere og ville gerne af med den. Jeg har smidt den op på et domæne og er lidt i tvivl om at komme videre med den. Alt fungerer som det ser ud nu. Jeg kan ikke gennemskue om den er tilpas med funktionalitet som det er nu eller om jeg skal give den gas med at lave nye features (det evindelige problem). Ideen er en online tilbudsavis for webshops, den skal være gratis at bruge for ALLE, på sigt kan man overveje noget "guld medlemsskab" eller lignende, men som udgangspunkt er det gratis. Noget af det der er lagt vægt på er at man ikke som kunde sal oprette en profil, men kan bruge alle tilbudene uden videre - hader selv sider hvor man for det mindste man vil skal oprette en profil med 27 felter der skal udfyldes. Jeg tror indledningsvist det kan være lidt svært at overskue det med "tags", men det skulle gerne hurtigt komme. Opret jer gerne som brugere og kig jer lidt omkring, opret gerne tilbud på livet løs. Hvis i bruger ordet "TEST" i titlen vil jeg fjerne dem efterfølgende, mens hvis ikke i skriver det, lader jeg tilbudet stå. Jeg takker på forhånd for eventuelle feedback. Siden: www.itilbud.dk |
Hvilken hjemmesiden er det lig gerne et link i tråden , det er tilladt