Jeg har udviklet et golfsite,http:// www.golfacross.com, som jeg er pænt stolt af. Det findes både som selvstændigt site og som facebookapp, http://apps.facebook.com/golfacross.
Jeg kæmper lidt med at få det ud over rampen selvom jeg syntes jeg har et super produkt. Enten er det bare ikke så super eller også mangler jeg en samarbejdspartner der kan bistå mig i markedsføring m.v.
Tag et smut forbi sitet og kom gerne med konstruktiv feedback og hvis nogen har end ide til hvordan jeg finder en samarbejdspartner som kunne være interesseret lytter jeg gerne:-)
Brug titlen fuldt ud der bruges domæne navn , det ligger du nummer 1 med lige vel hvad, jeg mener denne her titlen <title>Golf Statistik, Golf Baner, Grupper, Blogs, Ranglister – GOLFacross.com</title>
mere tekst på siden om dit emme husk lidt overskrifter især vis tekster er lange derved kan man bedre overskue dem
betingelse siden hvor er den når man opretter sin profil?
god ide med kontakt siden med kontaktformular telefon nummer og CVR nummer.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Tak for det med betingelser... lille fejl sneg sig ind. Rettet!
Tak for den gode feedback :-)
Når den Nye titlen bliver indekseret i google er der lange mellemrum på google og du laver ,lange mellemrum og laver denne titlen over 67 tegn så den udnytes ikke ideelt , den der vises på google
Når den Nye titlen bliver indekseret i google er der lange mellemrum på google og du laver ,lange mellemrum og laver denne titlen over 67 tegn så den udnytes ikke ideelt , den der vises på google
Så en title som denne "GOLFacross.com | Golf statistik" er meget bedre?
Så en title som denne "GOLFacross.com | Golf statistik" er meget bedre?
jeg ville ikke bruge domænet i titlen for der vises kun 67 tegn ud på google, jeg ville derved satse på mine søgeord i titlen, jeg ville højt på google med , for dit domæne navn ligger du lige vel hvad nummer 1 med
jeg ville ikke bruge domænet i titlen for der vises kun 67 tegn ud på google, jeg ville derved satse på mine søgeord ititlen, jeg ville højt på google med , for dit domæne navn ligger du lige vel hvad nummer 1 med
Tak for feedbacket Mikael. Har ændret det og håber det giver højere ratings på google;-)