Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

jeg står med en stor drøm, i hvert fald en drøm.

I hverdagen er jeg ejer af min egen hjemmeside www.juicylight.com hvor jeg smider mine billeder op, blot for min egen fornøjelses skyld. Da jeg har fået meget feedback på mine billeder og enkelte ønsker om køb af disse, har jeg lagt en plan om at udvide siden. I fremtiden vil jeg åbne en webshop og således sælge mine egne billeder til en fordelagtig pris (jeg har lavet noget research heromkring.)

Webshoppen skal således kun indeholde to simple funktioner samt en vare, bestilling og betaling af "billede" med (eksempelvis) dropdown-menu til de forskellige billeders navn.

Jeg er med på, at jeg får en udgift til et firma hvis jeg ønsker dankort-funktionalitet hvilket jeg skal have undersøgt om jeg gør. Men det er ikke her mit problem findes. Jeg har undersøgt markedet for de forskellige CMS eCommerce-systemer og synes deres tutorials eller indgangsvinkel for begyndere er noget nær umulig.

Jeg ønsker således, at vide hvilket eCommerce-system i vil anbefalde til at løse denne lette opgave og hvordan vil i gribe den an? Altså hvor kan jeg læse/se mig frem til hvordan jeg bruger dette CMS-system.

Jeg håber, at der er et alternativ til mit problem da jeg ikke regner med, at mit overskud kan dække et køb af et webshop-modul.

Jeg er selvlært i pixelpost og wordpress og kan således lave templates i de to systemer. Derfor vil jeg også mene, at jeg ikke er tabt bag en vogn når det kommer til css og html. Ved PHP har jeg en meget mangelfuld viden.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 08:25

Hej Philip

Jeg ved at du tidligere har været afvisende overfor Shopify, men jeg vil stadig fastholde at Shopify er et godt bud for dig (bruger jeg selv for fairtime.dk og nitecore.dk) - den er gratis at oprette, hvorefter man betaler månedligt fee + evt. transaktionsafgift pr. salg. $29/md er jo ikke alverden.

For nitecore.dk har jeg taget udgangspunkt i denne template: http://exhibitiontheme.myshopify.com som jeg også tror kunne være interessant for dig, da den er udviklet med udstilling/salg af fotos for øje.

Kender du til HTML/CSS, så kan du sagtens selv tilpasse designet hen ad vejen.

Send mig en PM, hvis interesse, så kan jeg hjælpe med at få det sat op

Alternativt kan du kigge på Magento Go

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 18
Fra  IT-konsulenten v/ Christian Van Skrevet kl. 09:46

Hej Philip,

Hvis du skulle få lyst til at få lavet et skræddersyet system til rigtig lav pris, er du velkommen til at sende mig en privat besked. Så er man ikke pålagt de faste rammer fra standardløsninger Smile

Mvh.

Christian Van

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 18
Fra  IT-konsulenten v/ Christian Van Skrevet kl. 09:48

P.S.

Dertil kan jeg gøre sådan at dit besvær med administrationen formindskes (bl.a. ved drag&drop-billedeupload)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)