Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis reklame og annoncering - den er god nok ;-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Få fat i de travle og købestærke danskere
… men pas på – for du er selv i målgruppen!

Dagens Kup lanceres torsdag den 1. marts - og din butik, webshop eller virksomhed kan stadig nå at få en dags gratis annoncering!

Sådan gør vi... og det er 100 % gratis for dig og din virksomhed!

1)    I udvælger en vare eller ydelse, som skal være Dagens Kup
... det kan den kun blive, hvis prisen er banket virkelig i bund på denne ene dag (se det som reklame og mersalg... avancen kommer senere)

2)    Vi finder den annonceringsdato, som passer bedst for begge parter
... måske allerede i løbet af de næste to uger!

3)    I leverer den færdige billedannonce i (700 x 400) px. og maksimalt 100 kb. stor
... det kan vi godt hjælpe jer med (men helst ikke;-)

4)    Vi giver jer en klarmelding på modtagelse, og annoncen vil være online på den aftalte dato, fra kl. 00.01 – 23.59. - eller i et for perioden afgrænset tidsrum.

Læs mere på DagensKup.dk - eller få den helt korte version nedenfor:

Hver dag udstilles kun ét produkt på DagensKup.dk. Det er ikke en markedsplads eller en tilbudsavis. Det er Danmarks bedste tilbud på én udvalgt vare eller oplevelse, som annoncøren på dagen vil tilbyde til en opsigtsvækkende lav pris.

Det er et dagligt kick af spænding, overraskelse og ”wauw-effekt”, til dig der ikke higer efter at spare en krone på mælken, men gerne vil have et kvalitetstilbud på: rejsen, designmøblet, fladskærmen, mærkevaren, telefonen, VIP-oplevelsen, konsulenten, den bærbare computer, bilen... osvildere!

Ring til René på 31 25 02 43 eller skriv til rgm@dagenskup.dk
- så er vi klar til at sende aben videre for dig...

Med venlig hilsen

René Gade Mikkelsen & Ronni Jonassen
Dagens Kup I/S

Billedet “http://www.dagenskup.dk/kort.gif” kan ikke vises, da det indeholder fejl.

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 15:54
Det lyder jo meget spændende.

Jeg er klar, når du er ;-)

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 16:52
Det lyder jo helt fantastiskt og det kunne jeg da godt tænke mig at sige ja til. Meeeeeeeeen hvem kommer til at se denne side og dermed dagens kup?

Sender i ud til en målgruppe, har i aftaler med nogle af dem der sender reklamemails eller er det meningen at folk selv skal huske at klikke på siden?

Hvor markedsfører i siden og tilbudene?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 19:42
PR- og markedsføringsarbejdet med Dagens Kup bliver en lang og heftig indsats fra vores side.

Vi skal i næste uge have historien om det nye annonce- og tilbudsmedie... ud i netop medierne, og det bliver via artikler, vores journalistnetværk, nyhedsbreve,  det ovenstående "Send aben videre" kort (via meJensen Reklames "go-card-tiltag"), hjemmesider, annoncer, forskellige fora som amino og så ellers alle vores annoncøreres netværk og nyhedsbreve - de har jo også stor interesse i så mange besøgende som muligt. Så spred budskabet tak;-)

Vi kan ikke garantere et bestemt antal besøgende her i starten, hvorfor annonceringen også er gratis... men ambitionerne er store:

Vi vil være Danmarks mest besøgte site fra og med december 2007! (Vi håber og tror;-)
Og måden vi vil gøre det på, er ved at give Dagens Kup en sund og troværdig sjæl i et frækt og provokerende legeme. Vore besøgende skal blive overraskede og underholdt, således at vore annoncører kan regne med et stort fast publikum af dedikerede købere!

Om et par måneder begynder annonceringen at koste x-antal kroner per visning eller klik, men indtil da er annoncen altså gratis.

Hvis I siger "ja tak", forpligter I jer alene til at kunne levere den vare i ønsker at annoncere med. I får tillige en gratis 2. annoncering om en lille måneds tid - hvis I altså har et nyt produkt/ydelse at tilbyde til en god pris.

Hjælp os med at give nogle rigtig gode tilbud til danskerne, så giver vi dit produkt gratis genlyd og fodfæste i mediestrømmen...

... skriv eller ring på:
rgm@dagenskup.dk / 31 25 02 43

Med venlig hilsen

René

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 22:05
Kan denne tråd ikke blive flyttet til "Jeg har et godt tilbud til dig" ? Det er da vist der, den hører hjemme.

På forhånd tak

Mvh.

René

Fra Danmark
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:20
Hej René & Co. God idé. Jeg tror den holder, hvis det lykkes at skaffe respons hos både brugerne (det rigtige kup) og hos sælger (får opmærksomhed om sin virksomhed/produkt) og forhåbentlig får I også kroner i kassen fra annoncører. Som andre har nævnt, savner jeg også noget om hvem I henvender jer til. Held og lykke med projektet!

Hilsen Michael

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Oct 05
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 22:34
Ser spændende ud, lyder som en rigtig gode idé. En ting er dog at jeg måske tror I vil få lidt svært ved at få folk til at betale for at sælge varer uden avance (eller i hvert fald noget derhen af). Men det har I sikkert (forhåbentligt) masser af idéer til hvordan I skal tackle.

Men i hvert fald, held og lykke med det hele herfra. :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 22:44
Hej Michael

... og tak for din respons.

Vi sigter efter alle dem, som hverken har tid til eller gider at kigge i tilbudsaviser og vade byen tynd for at spare en 10´er.

Da varene helst skal have en normal udsalgspris på over 1000 kr., og gerne må have et eksklusivt eller overraskende islæt - ja, så er det, om alt går vel, "high end" besøgende vi gerne vil have fat i... med tiden.

Lige nu skal vi bare have skabt en hype, og derfor tager vi det meste med, hvis bare tilbudet er enten en kvalitets-prisbasker eller af særdeles underholdende karakter - så vi kan få snakken til at gå ved frokostbordene og "send til en ven" knapperne.

På nuværende tidspunkt er vores annoncørtilbud inden for bl.a. følgende - meget forskellige - områder:
Rejser, computere, eksklusivt til dyr, designer tøj, coaching, biler, smykker, outdoor-gaming, kunst, billetter, fladskærme, bolig...

Så en målgruppe er svær at fastsætte, men vi spiller på lysten til spænding og underholdning/overspringshandling på 10 sekunder..

Tænkte i øvrigt over nogle af de aminoer som sælger lækre ure, rejser, hi-fi, elektronik, biludstyr, cykler etc... - jer har vi ikke hørt fra endnu...?

@ og til dig Kasper;-): Det kan jo være en lagervare, et produkt der skal lanceres eller noget i den stil. Da det kun er en dag, og annoncøren får reklame og kunder i butikken samtidig, så sælger de måske også noget andet... som ved køtilbud, slagvarer etc.
Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 16:52

Hejsa... jeg vil lige tilføje lidt til Renés indlæg:

Det skal selvfølgelig lige nævnes, at vi i et rimeligt
omfang kan bistå mht. opsætning af annoncen.

Med venlig hilsen

Ronni

Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 21:56
Hej René

Vi kender jo hinanden lidt og du har også fået en mening pr PM. Dog har jeg en spørgsmål, som jeg mener bør komme med i debatten. En del af dit koncept går ud på at give bidrag til SOS børnebyerne. Det er en smuk tanke men efter min mening er det, som verden har brug for CSR. Har du lavet et etisk grundlag for din virksomhed? Du giver gerne 10 % til fattige børn, men sikrer du dig, at de varer, som bliver solgt via din hjemmeside er produceret etisk forsvarligt, på fair-trade basis? At varer ikke er fremstillet af børnearbejdere eller under slavelignende og miljøfarlige forhold?
Hvis du f.eks faldbyder en Nike tennissko, som er produceret under usle forhold af asiatiske arbejdere, som får 3 øre i timen for derefter at give en del af overskudet til en skolepige i Afrika, så er vi lige vidt.

Har du etikken med hele vejen i dit koncept nu hvor du gerne vil hjælpe børn i fattige lande?

venligst

Heine 

"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)