Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gerne give dig et godt tilbud

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér

Som i sikkert har hørt rundt omkring er byggebranchen virkelig gået i sort, hvilket jeg selvfølgelig også kan mærke i min forretning

Så derfor opretter jeg denne tråd, for at fortælle at jeg meget gerne vil hjælpe Dig/Jer med at få ordnet den tømrer, snedker eller murer opgave som i har snakket om at få lavet i lang tid

Jeg Kommer gerne på hele Lolland-Falster og Sjælland, og giver en rigitg god pris på Jeres opgave

Bygmesteren er et ungt og kvalitetsbevidst byggefirma med base på Midtlolland, vi udføre alle - små og store opgaver inden tømrer og murerfaget.                                                                     Vi går ikke ad vejen for opgaver i totalentreprise, vi rådgiver gerne vedrørende design og projektering af nybygninger og renoveringer og står gerne til rådighed med materialevalg, dimensionering m.m.                                                                                                                  Vi har 15 års erfaring i at opføre industri og landbrugsbyggeri, og kan stå for projektering og myndighedsbehandling

Vi satser 100% på kvalitet og service, samt levering til aftalt tid

Vi tilbyder altid gennemarbejdede og holdbare løsninger i kvalitetsmaterialer til en fornuftig pris

Håber at høre fra nogen af Jer

Med Venlig Hilsen

Lars Pedersen

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)