Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp piger - Web shop start

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej piger

Jeg overvejer at starte en webshop

Det er kun sådan en aften tanke jeg har her til aften . .så ved ikke om jeg vil føre den ud i livet

Af erfaring har jeg allerede 4 års erfaring inde for indkøb og et halvt års erfaring i at hjælpe med at drive et rengøringsfirma

Så i forhold til at jeg er 18 år har jeg rimeligt med erfaring

Mit spørgsmål er så .  .Hvor mange penge skal man ca. bruge til opstart . .Snakker vi 10.000 kr. eller meget mere ? 

Tænker lidt på babyudstyr .. selv om det er en hård branche med meget konkurrence 

Kom gerne med andre råd :)

Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 23:11

Når ja forresten jeg går også på handelsskole og er færdig til sommer

Så har også erfaring med regnskab , IT osv. 

Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 09:16

Hej Trine,

Det er altid spændende med nye projekter. Jeg har selv en webshop med babyudstyr og børnetøj.

Tror det er rigtig vigtigt at du starter med at vurderer hvor meget tid du vil bruge på det, for det tager rigtig lang tid at få en webshop op at køre. Men hvis det er det man brænder for skulle det ikke være en forhindring.

Så skal du overveje branche kendskab. Hvor mange babyudstyrs mærker kender du? hvem sælger allerede de mærker du kender? og hvad er praktisk at have når man har en baby/ hvad køber folk? Så sæt dig rigtig godt ind i hvilken branche du vil starte op indenfor.

Opstarts kapital, vil sige det er meget forskelligt, men tror nu ikke du kan starte meget op for 10.000kr. Så har du ihvertfald stort set intet lager og skal have lavet dropship aftaler, på alle de vare du skal sælge. (Men det er selvfølgelig også en mulighed)

Du må meget gerne skrive en PB hvis du har nogle spørgsmål.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)