|
Jeg søger en betalingsløsning til nonprofit organisationen Masangas venner (www.masanga.dk) som driver et hospital i Masanga provinsen i Sierra Leone. Da projektet er afhængig af frivillige, sponsorer og medlems støtte, betyder hver en krone vi kan få ind til projektet utroligt meget. Vi leder derfor efter en billig betalingsløsning. Både til at opkræve medlemsskab online, men muligvis også til at sælge nogle af de varer der produceres omkring hospitalet. Se eksempelvis www.bangurabags.dk. PBS/NETS har ikke villet støtte projektet, og denne løsning er almindeligvis derfor for dyr på grund af indløsnings aftaler og gebyrer. Paypals gebyrer virker lige i overkanten. Husk - Hver en krone tæller. Er der nogen der ved om der findes nonprofit betalingsløsninger? Eller evt. har et forslag til en meget billig gebyr-lav løsning? Vi koder gerne langhåret kode hvis vi kan spare penge :)
|
Jeg kender ikke til gebyrerne hos Paypal, så om dette faktisk er endnu dyrere ved jeg ikke. Men hvad med http://ewire.dk/Prices/Basic ?
Bliv gratis medlem