Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har Google filter på nogle søgeord?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 20. Dec 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Heysan,

Er der nogen der har et lidt dybere kendskab til det filter som Google har på nogle "generiske" søgetermer. Prøver selv at optimere lidt mod "vin-ord" - men ligger stadig ca. nr. 320 på Google på ordet vin - mens jeg ligger i top 10 på både MSN og Yahoo.

Tror I sådan et filter på ordet vin varer 3, 6 eller 12 mdr.

mvh

DL Vin

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 22:00
Såvidt jeg husker er det kun på trademarks - som de ikke vil have folk har mulighed for at søge på...
Fra Sorø
Tilmeldt 20. Dec 06
Skrevet kl. 22:04

Hej Christoffer,

Har ikke hørt om at der er filter på Trademarks i.f.m. "organisk søgemaskineoptimering" - kun på PPC-delen?

mvh

Johs

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:36
Google filtrerer sites fra i de organiske resultater, som er blevet fjernet via en DMCA sag, men de de-ranker ikke dit site på bestemte ord. Dit site er bare ikke relevant nok til at komme op i toppen hos Google :)
Fra Sorø
Tilmeldt 20. Dec 06
Skrevet kl. 11:56
Hej Mikkel,

Tak for dit svar. Jeg er helt med at mit site måske ikke er værdig til en top-10 placering på Google på ordet "vin" (men jeg har såmen mange fine placeringer på andre vin-ord)......

Kan et af Googles relevans kriterier ikke være domænets alder eller indholdets alder? Når domænet nu kun lige har rundet en alder på 3 mdr. - kan det så ikke have en betydning i.f.m. meget generiske ord (som "vin").

Ellers givert det jo ikke helt nogen mening da mange af de sites der er placeret fra nr. 50 til 300 umiddelbart virker "tyndere" end mit...

mvh

Johs 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:32
Jo, et domænes alder og "trust" (et lidt mere komplekst koncept) tæller meget
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 01:43
Prøv at ændre <title>Vin - Online salg af vin fra DL Vin ApS</title> til <title>DL Vin</title> og skriv tilbage i dette forum om 3 uger, hvordan det gik

Mvh, Christian

Fra Sor&#248;
Tilmeldt 20. Dec 06
Skrevet kl. 09:28
Tak for jeres svar......

Har stadig en formodning om at der sker et eller andet nu her, hvor domænets alder har rundet de 3 mdr  Kan se at der på "selve dagen" kom et ryk på ca. 112 pladser..... frem til 208. plads

Christian  - du mener min titel er "overoptimeret"? - prøver at følge dit råd......

mvh

Johs

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Indlæg ialt: 169
Fra  Microsys Skrevet kl. 16:58
De der 100 pladser du rykkede? Du er sikker på det ikke bare fx er et andet datacenter Google tager dig til ved nogle søgninger?

Har du sørget for at få sider der linker til dig med ordet "vin" i? :)

Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:23
Hey,

Der er mange bud paa hvordan Google''s algoritme virker. Et af dem er, at sites der bruger de mest populaere soegeord er laengere tid om at blive indekseret end de mindre brugte.

Vores sites laa i en lang periode hoejere paa MSN og Yahoo end paa Google, men forskellen er nu  jaevnet ud.

Vh

Rune

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)