Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google - Fra side 1 til aller sidste side ?

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Sara Schousen:
Men må bare klø på med at prøve at komme uden om duplikeret indhold, selvom det godt nok bliver en gåde hehe. Geeked

Det er hårdt arbejde, men ikke en gåde som sådan :-) Løsningen er vel meget simpel - hvis du vurderer at det kan betale sige, tager du dig tid til at lave nogen unikke produktbeskrivelser til alle de varer du henviser til. Jeg ved godt at det er et stort arbejde, men du hvis du er heldig, kunne det også medføre nogle ekstra fordele:

• Sørg for at lave dine produktbeskrivelser længere, end producenternes korte generiske beskrivelse. På den måde vil du få en fordel overfor alle de sider, der bruger producenternes beskrivelser.
  • Benyt lejligheden, til at lave en bedre struktur i dine beskrivelser. Nu når du alligevel er igang, kan du jo ligeså godt gøre dig nogle tanker om hvordan du kunne forbedre din CTR.
  • Kig på din analytics-data. Find ud af hvilke produkter, der plejede at få flest besøg fra Google. Hvis du så tager f.eks. de 50 mest besøgte, og skriver dobbelt så lange tekster til dem, så ved du at du har lagt din ekstra indsats, på de sider hvor der er stort potentiale. Du har alligevel så stor en mængde produkter at det tidsmæssigt ikke ville betyde noget for dig, men ifølge 80/20 princippet, burde det kunne forbedre din indtjening uforholdsvis meget.

I stedet for at se begrænsningerne, så synes jeg at du skal se det her, som en chance for at gøre din side endnu bedre end den var før. Hvis du lægger hårdt arbejde i at løse problemet, så tror jeg personligt at du har muligheden for at komme styrket ud af det her :-)

Hvis du har nogen spørgsmål til mine forslag, skal du selvfølgelig være velkommen til at spørge her i tråden, eller at sende en PB.

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)