Fejlen kan skyldes at du ikke har samme prefix i database og configuration.php - som Nazar også er inde på.
Det er vanskeligt at hjælpe uden at kende historikken bag fejlen. Hvornår opstod den? Hvad gjorde du umiddelbart forinden? Hvad er din rolle og dine rettigheder i forhold til siden? Er du f.eks. ved at flytte den til en ny server?
Fejlen kan skyldes at du ikke har samme prefix i database og configuration.php - som Nazar også er inde på.
Det er vanskeligt at hjælpe uden at kende historikken bag fejlen. Hvornår opstod den? Hvad gjorde du umiddelbart forinden? Hvad er din rolle og dine rettigheder i forhold til siden? Er du f.eks. ved at flytte den til en ny server?
Har ikke rørt siden overhovedet i over en måned. Har skrevet til one.com til morgen, for det er vel dem, der skal komme med en forklaring og løsninger, eller..??? Men har endnu intet hørt...
Nej det har du helt ret i, databaser forsvinder ikke af sig selv.
Har du evt. en idé om hvad der er sket. Kunden har godt nok login-oplysninger, men kan ikke forestille mig, at de har logget på, da de aldrig har gjort det før
Databaser skal ikke forsvinde, nej. Ikke af sig selv.
Nogen har nosset gevaldigt i det!
Nogen idé hvordan? Som før skrevet tror jeg ikke engang kunden kunne finde ud at ødelægge noget, selv hvis de mod forventning skulle have logget sig på...Eller er det den retning jeg skal kigge? En idé til hvordan jeg kan finde ud af hvad der er sket?
Databasen eksisterer jo åbenbart stadigvæk, så det er tabellerne der er slettet, ikke selve databasen.
One kan sikkert opklare hvad der er sket via en log - hvis de vil bruge tid på det - men du har en dårlig sag. Citat fra One's forretningsbetingelser punkt 1.5 :
One.com har intet ansvar for tab af data af nogen art, herunder tab eller beskadigelse af installeret software m.v.. One.com er endvidere ikke ansvarlig for uvedkommendes adgang til kundens data eller systemer eller skader opstået i forbindelse hermed.
og
De i disse forretningsbetingelser indeholdte ansvarsfraskrivelser er gældende uanset om One.com måtte have handlet groft uagtsomt.
Som sagt har jeg set det før hos one.com og hvis du ikke kan løfte opgaven selv er vi villige til at kigge på den. Men jeg anbefaler stærkt at forlade one.com for det er vist 4. gang på et år jeg ser samme type af fejl på en joomla install hos one.com
Men ellers prøv en repair af dB og sørg for backup af den