Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Medie omtale

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle jer "unge helte" 

Jeg tænkte på om I har haft noget presse omtale i forbindelse med at I er unge og har firma ? 

Hvad for nogen medier er interesseret i "unge helte" ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 23:15

Hej.

Jeg har ikke selv deltaget, men har før set indslag om unge iværksættere i Regional nyhederne på tv2...

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Tilmeldt 4. Jan 11
Skrevet kl. 23:24

Tak for tippet :) 

Vil jeg kigge nærmere på

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 00:41

Selv tak :)

Fortæl dem evt. at du er en ung iværksætter kvinde, og overbevis dem om at du vil kunne bidrage til en spændende indslag om det at være ung iværksætter :)

Held og lykke med det. Jeg håber du vil dele din erfaring med det her inde senere...

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 06:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa!

Det er virkelig en nem historie at sælge. Prøv at google mit navn, vi var rimelig heldige at ramme en god journalist hos jyllandsposten, der bragte vores historie, og så kom alle de andre medier helt af sig selv.

Du behøver jo ikke fortælle, at du har omsat for over en million (som vi gjorde), du kan f.eks. også give den gas med en anden skæv vinkel. Ung iværksætter trodser skolearbejdet for at X.. Skoleelev arbejder 35 timer om ugen på at sælge X.. Hvad du nu kan finde på. Smile

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 07:29

Mattias Skovhøj:

Hejsa!

Det er virkelig en nem historie at sælge. Prøv at google mit navn, vi var rimelig heldige at ramme en god journalist hos jyllandsposten, der bragte vores historie, og så kom alle de andre medier helt af sig selv.

Du behøver jo ikke fortælle, at du har omsat for over en million (som vi gjorde), du kan f.eks. også give den gas med en anden skæv vinkel. Ung iværksætter trodser skolearbejdet for at X.. Skoleelev arbejder 35 timer om ugen på at sælge X.. Hvad du nu kan finde på. Smile

Du kan næsten altid komme i lokalavisen, da det er sådan nogle historier de gerne vil bringe.

Du kan se den artikel jeg fik i, kort efter jeg havde startet min seneste virksomhed http://aarhus.lokalavisen.dk/han-arbejder,-når-din-computer-strejker-/20100121/artikler/701199620 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 4. Jan 11
Skrevet kl. 23:36

Det er en ven jeg skal hjælpe med at skaffe presseomtale

Han er i lokal avisen i denne uge . .så nu må vi se hvor mange kunder det giver

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 217
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 14:53

Hej Trine.

Jeg har haft god erfaring med lokalaviser, men også med radio. Jeg vil anbefale dig at kontakte din lokale DR P4-redaktion. 

Udover dette, så har vi også haft god erfaring med TV2 - i dette tilfælde TV2Nord.

Et endnu bedre tip er også at få en skribent til at skrive en færdig artikel om dit projekt. Derefter sender du den ind til et medie, du tror, kunne være interesseret i historien. Du forklarer i mailen at de må have lov at benytte artiklen gratis. 

Se, nu har avisen/mediet jo en artikel, som redaktionen ikke skal bruge krudt på, og det er på den måde lettere at få omtale. 

Og benyt dig nu ENDELIG af avisernes agurketid, som er lige om hjørnet. ;)

God pressejagt!

Besøg Danmarks største musik-nyhedsportal for unge: www.MusicUpdates.dk

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 01:53

Hej Trine!

Hvis du gerne vil i medierne, er der mange muligheder du kan køre på.

For det første så kig i din lokale avis.
Se hvem der skriver noget i den kategori, som du kunne passe ind i, og skriv til ham/hende.
Tilbyd din historie, så han ikke får den serveret, sørg for at han skal interessere sig for det, og vil høre mere.
Skriv at han er den første du sender det til, og send et billede med så han kan få et indblik i, hvordan det vil se ud i artiklen.

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)