Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

målrettet markedsføring , der skaber troskab og langvarigt samarbejde !!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle Aminoer,

Vi har endelig fået vores Database med over 30 mill. forbruger sat op til CPM, CPA etc. !!!!

I denne database har alle forbruger givet os 100% accept på at sende dem kvalitets tilbud inde for rejser,spil,ydelser,advokat bistand,ejendomme,b2b som er nogle af de områder vores forbruger har brug for, det skal siges at alle vores forbruger har kredit kort

De lande vi har focus på og har ret stor succes i er følgende : Danmark,Sverige,Norge,Finland,Frankrig,Italien,Portugal,Spanien,Canada,USA, hele øst Europa, Tyrkiet, Tyskland,Holland og mange flere.

Dette er ikke gamle leads / forbruger de er max 3 mdr. gamle og vi opdatere hele tiden og vokser med opgaven, en ret konkret måde at maksimere markedsføring med de rette tilbud til de rette grupper.

ring eller skriv for mere information på :

Internet Advertising & Media Solutions

Michael Schack Linnemann 8870 7155

michael@iamsolution.eu

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 13:24

Hej Michael

Forstår ikke helt din mail.

Jeg mener at have hørt at når en forbruger giver samtykke til at modtage tilbudsmails gælder det kun den konkrete hjemmeside, hvor de har givet samtykke. Og at man således ikke kan sælge disse til andenpart?

Tilmeldt 3. Mar 11
Skrevet kl. 13:48

Hej Camilla Grønberg,

du har helt ret og i fleste tilfælde snakker vi nyhedsbreve osv.

men vi er bare gået en del skridt videre og har udviklet en database hvor konkrete ønsker bliver indfriet af Os.

Eksempel kan være den kampagne vi kører i Tyskland pt , der har vi omkring 2,5 mill forbruger hvor ca. 1,3 mill af dem har søgt advokater til skilsmisse,bolig,bank og kriminalitet hvor deres "flat fee" eller time pris ikke må overstige omkring 600 eur og de skal have min 5 år erfaring, så er det vores opgaver at finde de relevante advokater og tilbyde dem en CPM kampagne på den rigtige gruppe, så kan jeg fornemme at du har set lyset i dette setup, det vil sige vi rammer de rigtige ønsker til de rigtige mennesker.

på vores modtagere har vi alle oplysninger. Bla. kreditkort og  alle stam datas og vores email kampagner går ikke i spam osv.

Dog har du helt ret, at marketingsloven i DK, er en smule anderledes end resten af europa og verden! Der må man på ingen måde sende mails fra andre medier end sit eget!

med venlig hilsen

Mike

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:24

Michael,

Der er fejl i din tråd, jeg går ud fra dit maildomæne er: iamsolutions.eu og ikke iamsolution.eu. Blot så du får flere henvendelser :)  

Tilmeldt 3. Mar 11
Skrevet kl. 14:48

Hej Lucky Charm,

tusind tak ......og du har fuldstændig ret...... jeg for det rette asap

regards mike

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)