Hej Aminoer Skulle en eller flere af Jer have interesse heri, har jeg et restparti på 2500 sæt silicone ure og armbånd samt 250 stk. salgsdisplays. Urene har "Glow in Dark" effekt. D.v.s. i dagslys se det ganske almindelige ud, men de "absorberer" lys, så når det slukkes "gløder" de. Se fotos. Ser også godt ud i diskotekslys. De er vandtætte, så man kan svømme og tage bad med dem. Typisk kundesegment er yngre mennesker og større børn. Det er et godt beach ur eller party ur. De ligger pakket i poser med et ur og et armbånd i samme farve i hver poser. De ligger i 3 størrelser, så de passer alle fra cirka 13 år og opefter. Urene som er branded PerSus (reg.trademark) har en vejl. udsalgspris på kr. 189,00 inkl.moms. De flotte displays som også er branded PerSus har en nettopris til forhandlere på kr. 460,00 + moms. Jeg beklager at de mørke billeder er grynet, men det sker desværre i mørke. Jeg kan jo ikke bruge blitz, så ville effekten forsvinde. Kom med et bud såfremt det måtte have interesse. |
Hej kan jeg få sendt en pris og et minimum på bestelling.