Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skal man forholde sig?? / Garanti på website

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle Aminoer,

Jeg har et stort problem, som jeg håber i kan hjælpe mig med.

Situationen er den at jeg igennem Amino har fået lavet et samarbejde med en CMS leverandør. Samarbejdet har kørt en 6 mdrs. tid og går ud på at jeg kan videreformidle websites designet af min kontakt i et CMS system.

Nu er problemet så at et af disse sites er gået ned. Jeg har efterhånden henvendt mig til min kontakt 6-7 gange via mail og msn, men har ikket fået et svar tilbage og siden er heller ikke udbedret. Nu står jeg jo med fingeren i klemme fordi vedkommende der har siden der er nede jo selvfølgelig klager til mig og truer med erstatningskrav.

Nu vil jeg nødig hænge nogen ud herinde, men vil gerne have et råd til hvad jeg gør?? For jeg går da ud fra at når min kontakt har leveret et produkt, så er han vel også bundet af garantiloven eller?

Alternativ, kan man så rejse et erstatningskrav eller hvad ville i gøre?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:14
Hvad står der i jeres kontrakt omkring drift af løsningen, især punktet omkring udbedring af fejl og mangler?

Der er som udgangspunkt ikke noget der hedder garanti, medmindre det er aftalt mellem parterne.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 21. Mar 06
Skrevet kl. 13:59
Jeg har ikke nogen kontrakt med ham. Jeg har blot formidlet kontakten. Så fakturaen er sendt direkte fra min kontakt til slutkunden.
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:07
Hejsa
Mit råd ville være at droppe samarbejdet med din nuværende kontakt og så få en freelancer til at klare problemerne med det site der gør vrøvl lige nu.
Og så derefter "nøjes" med at bruge professionelle bureauer til dine forskellige opgaver og om ikke andet så søge for at du har en meget udspecificeret kontrakt fremover. Gerne med support respons tider og rettelse af bugs helt udpenslet. Så kan du hvis der igen bliver problemer altid sende ansaveret videre.

Mvh Peder

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:26
Dato: 21-02-2007 13:58:37
Forfatter: Admire
Jeg har ikke nogen kontrakt med ham. Jeg har blot formidlet kontakten. Så fakturaen er sendt direkte fra min kontakt til slutkunden.

Hov den nåede jeg ikke lige at se inden jeg skrev.
Men så kan det da være det hele forholder sig helt anderledes. Spørgsmålet er om du personligt er en del af sælge/køber forholdet, så fremt du bare har formidlet kontakten så har du vel ikke noget problem.

Peder

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 14:39
Har kunden betalt dig penge, og i så fald for hvad?
Tilmeldt 21. Mar 06
Skrevet kl. 15:11
Tråden lukkes, da jeg langt om længe har fået en redegørelse.. Tak for input
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)