Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wow - spam-bøder er høje!

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Yeah yeah - beklager vi kom til at spamme dig, men du kan bare klage til forbrugerombudsmanden - dit fucking stikkersvin.

Præcis sådan en mailrøg ud af min mailbox for 10 minutter siden sammen med respekten for ham, der sendte den.
Det var en medarbejder fra et stort firma, men en lille kunde, som jeg leverer en smule til en gang imellem.
Jeg føler, at han misbruger den loyalitet, som jeg har overfor ham i kraft af, at jeg er leverandør til ham. Hvis jeg hidser mig op (hvad jeg ikke gider), skaber jeg dårlig stemning mellem mig selv og ham, hvilket kan føre til færre ordrer.

Nu har han så hævet 32.000 stjerne på sin goodwillkonto hos mig og skal til at bygge den op igen.

Og nej - selvom jeg under ham og hans kæreste at vinde et krydstogt, går jeg ikke ind og stemmer på deres video (som var det, spam'en i dette tilfælde drejede sig om).

mvh Hans

Det gør mig ondt at du har fået en spambesked - men det er godt du ikke tager det så tungt, at det går ud over dit dejlige humør.

Men et eller andet sted, synes jeg det er lidt underligt at, bare fordi at man udsender en masse rigtige breve, så er det ikke spam - men sender man en bunke emails afsted, så er det spam, og kriminelt.

Det burde være lige omvendt, efter min mening.

Prøv lige og tænk alt den transport energi der skal bruges på at sende et brev, trykningen af dette, og så lige fælde et træ mens vi er i gang.

Jeg ved ikke om dette her er gjort før, men kunne man ikke sende en spambesked, og så fortælle offret at han blot skal skrive sit kontonummer, så indsætter man 10 kroner ind på vedkommens konto.

De 10 kroners udgift, er så det beløb som man ellers skulle have betalt for at købe kuvert, papir, print og frimærker.

Ville dette egentligt også være imod loven?

I dette tænkte tilfælde, beviser jeg jo at det ikke har noget at gøre med at spare penge ( få en økonomisk fordel af min kriminalitet ) -  medmindre man kan tale om ren spekulation om at det nok er de færreste der gider at bruge tid på videre sende deres kontonummer, bare for at tjene en 10´er.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)