Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop med 65.000 varer

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 60
Fra  Stepnote, Lauenborg Coaching Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Tusind tak fordi du tog dig tid til at svare så udførligt :-)

Du har helt ret, vi importerer de forskellige kategoriseringer og er igang med at "oversætte" dem til et mere overskueligt system, for de helt gak gak. Du har ret ang. fx guitar noder som er inddelt i 25 underkategorier - helt skørt og noget af en rodebutik at rydde op i :-/

Vores søgefelt søger allerede nu på titel, kunstner m.m og fungerer sådan set ok, men ideen er at indsnævre fri søgningen med nogle forskellige tilvalg som instrument, medie, genre, niveau med mere.

Ang. køb knappen er jeg helt enig, men den fulgte med i standard designet så den skal bare skiftes ud, på www.stepnote.dk vil vi tage en del design fra da der er arbejdet med usability big time herover :-)

Det er en god ide med billeder for kategorier, jeg har god erfaring med som du nævner at highlighte de mest besøgte kategorier med billeder. Vi har overvejet at lave underkategorier i en fald ned menu, men ved ikke helt om det bliver fald ned, liste eller andet.

Endnu en gang tak for din gode feedback og som sagt, sig til hvis jeg skal kigge på noget hos dig.

god weekend.

bh

Bo

Venlig hilsen
Bo Lauenborg

www.stepnote.dk

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)