Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lær nu at pitche ordentligt!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

T

Allan I:

igang:

Nå, troede faktisk at sidste del af første svar var til mig. Så se bort fra det andet svar :o)

Du har ret i at det hele er blevet lidt bedre herinde, efter der er kommet en MLM kategori. Før den kom, var det oftest de useriøse sjovere, der var mest synlige herinde.

Ja, den havde jeg luret. ;-)

Jeg var ikke på Amino dengang - jeg har kun været her mens der har været et MLM-forum.

Og jeg håber da ikke, at det var værre dengang? For folk er rimelig nasty med deres injurier og nedladende kommentarer.

Bare kig på uddelingen af stjerner. Hver gang en person har været inde og svine en MLM'er til, så bliver der med det samme uddelt fem stjerner til det indlæg - så jeg synes der er et stykke vej endnu.

Men jeg tror du har ret i, at DK er et ungt MLM-land, og at stemningen nok skal vende lidt, i takt med at der bliver ryddet ud i de brodne kar.

Jeg ser frem  til i tager kampen op både google og medier , så artikler om jer og pyramide spil er det i sammenlignes med , jeres sider der forklare , hvordan i forstår jeres , så i beskytter jeres brand og image hele MLM (Multi-level Marketing, Network Marketing , for hvad bruger dem hver gang dem der siger pyramide spil og om jer , de bruger meget google , social medier og i er nok oppe med gode historier , det er en kamp , så den skal i vinde for at få gang rigtigt i branchen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:45

igang:

Det er jo det jeg hele tiden har sagt :o)

Men når vi andre tillader os at være lidt kritiske overfor nye debattører, der hovedløst farer frem herinde med løfter om guld og grønne skove, så er det bare fordi vi ikke forstår forretnings konceptet, eller ikke vil anerkende det på lige fod med andre.

Så det er da rart, at nogle af jer trods alt selv sidder med samme opfattelse Big Smile

Jeg tænker på selve pitchen - ikke hvad der angiveligt bliver lovet - for det oplever jeg faktisk ikke ret tit; altså at der loves guld og grønne skove. 

Det er ihvertfald min erfaring....

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:53

Allan I:

Jeg går ud fra at du mener, at vedkommende der pitcher dig, burde have sat sig ind i, at du har stort kendskab til branchen?

Eller mener du, at det generelt gælder, at man bør have info, som kan sendes på mail, hvis folk spørger?

Facebook er ikke til at komme udenom - og det tager 17 sekunder at skøjte det allermest basale igennem....

Og nej, email er så fåååcking old school - jeg skal da ikke have en mail med alt muligt overflødigt; PPT på PPT og 117 dokumenter på alt muligt.... når man bliver kontakter på Facebook eller Skype, så kom med et link - eller en cool video som appetitvækker.

Så kan vi tage den derfra... 

Personlig kontakt er og bliver den bedste form for opfølgning - især ift. "kolde" kontakter.

Men - og det kommer jeg lige til at tænke på - bliver tit kontaktet af alle mulige jeg ikke rigtig kender - og ligesom de bør tjekke hvem jeg er - tjekker jeg altid dem - og er der lidt for mange links til lidt for mange forskellige koncepter - og er der billeder fra 2-3 forskellige "eventyr" indenfor kort, så er jeg stået af: Hvorfor skal jeg lave forretning med en som helt tydeligt ikke har vist stamina - men oftest følger strømmen.... 

Så skal denne type personer holde sig til at deres "varme" marked - og ikke begive sig ud i "kolde kontakter" - medmindre der er en rigtig god forklaring på hvorfor vedkommende ikke er i det selskab, som vedkommende linker til på Facebook...

Think you lige a little around, Hansi!

Men nu er det jo så heldigt - jeg oftest kan give dem svaret på hvorfor de ikke er hvor de er.... *GLORIE* ;-)

OG den lammeste undskyldning i hele verden er: Tingene tog for lang tid - der var mange ting som ikke var på plads... Okaaay, og så sidder du igen og præsentere mig for et START-UP selskab....

Det er var DET jeg mente, Allan ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05

Allan I:

Jeg går ud fra at du mener, at vedkommende der pitcher dig, burde have sat sig ind i, at du har stort kendskab til branchen?

Eller mener du, at det generelt gælder, at man bør have info, som kan sendes på mail, hvis folk spørger?

Facebook er ikke til at komme udenom - og det tager 17 sekunder at skøjte det allermest basale igennem....

Og nej, email er så fåååcking old school - jeg skal da ikke have en mail med alt muligt overflødigt; PPT på PPT og 117 dokumenter på alt muligt.... når man bliver kontakter på Facebook eller Skype, så kom med et link - eller en cool video som appetitvækker.

Personlig kontakt er og bliver den bedste form for opfølgning - især ift. "kolde" kontakter.

Men - og det kommer jeg lige til at tænke på - bliver tit kontaktet af alle mulige jeg ikke rigtig kender - og ligesom de bør tjekke hvem jeg er - tjekker jeg altid dem - og er der lidt for mange links til lidt for mange forskellige koncepter - og er der billeder fra 2-3 forskellige "eventyr" indenfor kort, så er jeg stået af: Hvorfor skal jeg lave forretning med en som helt tydeligt ikke har vist stamina - men oftest følger strømmen.... 

Så skal denne type personer holde sig til at deres "varme" marked - og ikke begive sig ud i "kolde kontakter" - medmindre der er en rigtig god forklaring på hvorfor vedkommende ikke er i det selskab, som vedkommende linker til på Facebook...

Men nu er det jo så heldigt - jeg oftest kan give dem svaret på hvorfor de ikke er hvor de er.... *GLORIE* ;-)

OG den lammeste undskyldning i hele verden er: Tingene tog for lang tid - der var mange ting som ikke var på plads... Okaaay, og så sidder du igen og præsentere mig for et START-UP selskab....

Lasse

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05

Allan I:

Lasse

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:16

Jeg ville satse meste på SEO første brande hele branchen op og køre et hårdt online brand social medier , noget mere sygeligt end i gør lige nu , jeg vil i hvert fald prøve at motivere jer at klart nummer 1 er google og så kommer når fået kontakt at beholde igennem facebook med nyheder og atter nyheder

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 11:56

Lasse Burholt:

Tak - så er jeg med. ;-)

Det slår mig forresten lige, at Michael er mega tæt på at have fat i det HELT rigtige!

Han mangler bare lige 3 bogstaver - så sidder den lige i skabet!

De 3 bogstaver er: S ... E ... N ...

Dem sætter man så foran SEO - så har man: SENSEO!

Og DET er jo en rigtig god måde at pitche på - altså over en kop SEO ... - undskyld, jeg mener SENseo. Big Smile

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:31

Allan I:

Lasse Burholt:

Tak - så er jeg med. ;-)

Det slår mig forresten lige, at Michael er mega tæt på at have fat i det HELT rigtige!

Han mangler bare lige 3 bogstaver - så sidder den lige i skabet!

De 3 bogstaver er: S ... E ... N ...

Dem sætter man så foran SEO - så har man: SENSEO!

Og DET er jo en rigtig god måde at pitche på - altså over en kop SEO ... - undskyld, jeg mener SENseo. Big Smile

jeg ved ikke om i  tager det seriøst eller laver grin med google at der ligger sider der skriver dårligt om jer og før jer ved at søge på google med ordet MLM, med jeres brand er vigtigt så beskytte hele jeres branche i er vel nok i en folk at kunne gøre dette for det der ligger på google er jo ikke links til mv.

Mangler lidt at står mere samme , en enkle er gået igang med social medier og SEO i Danmark i ekstrem motiveret grad , med mon ikke i bliver motiveret efter jeg har skrevet, at forbedre jeres brand .

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:48

Mikael christiansen:

jeg ved ikke om i  tager det seriøst eller laver grin med google at der ligger sider der skriver dårligt om jer og før jer ved at søge på google med ordet MLM, med jeres brand er vigtigt så beskytte hele jeres branche i er vel nok i en folk at kunne gøre dette for det der ligger på google er jo ikke links til mv.

Mangler lidt at står mere samme , en enkle er gået igang med social medier og SEO i Danmark i ekstrem motiveret grad , med mon ikke i bliver motiveret efter jeg har skrevet, at forbedre jeres brand .

Vi tager det seriøst!

Vi laver ikke grin med Google.

MLM har ikke noget med mig som person at gøre, det har ikke noget med mit firma at gøre, og det har ikke noget med mine produkter at gøre.

Derfor vil jeg ikke bruge tid på at brande MLM på Google - for det gavner ikke mit produkt eller mit firma.

At søge på ordet "MLM" for at finde info om mit firma og mine produkter, ville være det samme som at skrive "SPORT" for at få noget at vide om reglerne i tennis.

Det er en ekstrem generisk søgning - og man kan ikke bruge så generisk en søgning, når man skal finde specifik info.

--------------------------------------------------------------------------

Og dermed basta - og ikke mere snak om SEO! Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:50

Allan I:

Mikael christiansen:

Vi tager det seriøst!

Vi laver ikke grin med Google.

MLM har ikke noget med mig som person at gøre, det har ikke noget med mit firma at gøre, og det har ikke noget med mine produkter at gøre.

Derfor vil jeg ikke bruge tid på at brande MLM på Google - for det gavner ikke mit produkt eller mit firma.

At søge på ordet "MLM" for at finde info om mit firma og mine produkter, ville være det samme som at skrive "SPORT" for at få noget at vide om reglerne i tennis.

Det er en ekstrem generisk søgning - og man kan ikke bruge så generisk en søgning, når man skal finde specifik info.

Og dermed basta - og ikke mere snak om SEO! Wink

huske det er kun wiki og enkle artikler der formidler viden ingen konkurrenterne der videre formidler forkert, derved ingen høj konkurrence derved let for jer at videre formidle jeres viden på google og andre online medier på jeres måde at se tingene på

Har forstået i er ligeglad at lavt ranket sider videre formidler ikke på jeres måde at se tingene på at i ikke gider gøre noget ved , med så er basta og lidt ligeglad med sammenligning me pyramide spil der står på de lavt ranket sider

Selvfølglige vis stod masser dårligt om sporten ville nogle begynde at brande meget godt for der er nogle der er nogle der satser på google og helheds produkt

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)