Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Varelager fra Eksklussiv 2.Hand Butik sælges

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 1. Mar 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg desværre er nødt til at lukke min dejlige Butik i Odense C pga af sygdom. Butikken har kørt rigtig godt i 2 år.

Derfor er hele varelageret og Butiksinventarret til salg. Alt hvad du skal bruge for at starte en Luksus genbrugsbutik med Tøj til Damer og Herrer er til stede, også stativer, prøverum, belysning, kasseapparat, steamer til tøj mm.

Butikken lukker den 9/4-2011, så hvis du vil se det hele opstillet skal du kontakte mig inden den dato.

Varelageret består af ca. 1500 stykker tøj og accessories i luksusklassen både kollektionsprøver, udstillingsmodeller og 2.hand alt er dyre luksusvarer.

Samlet salgsværdi af varelageret er ca. 350.000 kr. og værdi af Inventar er ca. 90.000 kr.

Det hele sælges for 30.000 kr. Eller kom med et bud.

Mvh   2.Divine, Ny Vestergade 2C, Odense SV, 22918342

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:23

Kunne det ikke være oplagt for dig at tage kontakt til www.givtilbage.dk i Middelfart?

Tilmeldt 1. Mar 11
Skrevet kl. 19:51

Jo, men synes at tøjet er alt for godt til detSmile, Har desuden allerede en aftale med Mødrehjælpen som får det som ikke er godt nok til salg i Butikken.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:55

2divine:

Jo, men synes at tøjet er alt for godt til detSmile, Har desuden allerede en aftale med Mødrehjælpen som får det som ikke er godt nok til salg i Butikken.

Det var ikke min tanke med mit indløg, at du skulle forære det væk. Uden at vide noget om det må de vil også have mulighed for at købe, hvis de kan en god forretning i det. Men der tager jeg måske fejl...

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 19:55

Hej.

Det gør mig ondt at høre, at du må stoppe grundet sygdom!

Men du må meget gerne fremsende yderligere information til mig, i form af lidt billedere og evt. optælling - delvis optælling. Herudover kan vi lige aftale nærmere, da jeg godt vil se din forretning også.

Smid mig en mail - Info@parti-salg.dk

Venligst,
Rasmus Nielsen

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 1. Mar 11
Skrevet kl. 20:07

Tak Smile Sender dig en Mail med nærmere oplysninger på mail i aften, optælling er lidt svært da jeg kun har 1 stk. af hver vare, så det er nok lettest hvis du kan komme og se butikken den 10-14 april når jeg har lukket.

Mvh

Dorthe

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 20:27

2divine:

Tak Smile Sender dig en Mail med nærmere oplysninger på mail i aften, optælling er lidt svært da jeg kun har 1 stk. af hver vare, så det er nok lettest hvis du kan komme og se butikken den 10-14 april når jeg har lukket.

Mvh

Dorthe

Helt i orden! Smid mig en mail så kigger vi på det Smile

Handel med varepartier via Trademen

Fra svendborg
Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:55

Jeg kunne måske godt være interesseret. Kan du give en idé om, hvor meget du har til damer.

Tilmeldt 1. Mar 11
Skrevet kl. 18:34

Hej,

En Vareliste er lidt vanskelig, da jeg kun ajourfører den 2 gange om året, men holder daglig styr på antallet af varer, som pt er 2000 stk.

1900 stk. Tøj halvdelen nyt og halvdelen 2.hand i rigtig god stand. De sidste 100 stk. er tasker, bælter, tørklæder, sko og smykker mm.

Har derfor regnet med at restlageret vil være på ca. 1500 stk. efter ophørsudsalget som starter i morgen og slutter den 9/4. De 1200 stk. er til Damer, men det kan du selv se hvis du kommer og kigger på det når jeg lukker ned.

Mvh Dorthe

Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 20:54

hej, kan du evt. sende nogle billeder af butikken og af tøjet så jeg kan få et indtryk af hvad det er ? 

info@damarcoepaolo.dk 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)