Hej Aminoer Er der nogle af jer håndværker aminoer, der kender til byggestart.dk og hvad er jeres erfaringer med det?? er det dyrt? giver det tilfredsstillende med kunder? er servicen i orden?
Venlig hilsen Holstedmaleren |
Jeg er selv medlem af byggestart og syntes det er dyrt i forhold til hvad man får ud af det
Det koster ca 6000,- om året og derefter skal du betale for at hver opgave du byder på, priserne svinger lidt i forhold til størrelse på opgave. jeg er blevet faktureret 210,-. 390,- og 700,- for forskellige opgaver. jeg står til at modtage op til 10 opgaver pr månede, men der kommer ikke ret mange lige for tiden
Men hvis man regner med at byde på 5 opgaver pr måneder 5 x 390,- = 1950,- x 12 =23400,- + de 6000,- = 29400,-
Jeg har været medlem siden ca oktober 2010 og har modtaget 16 opgaver og har kun udført de 2 af dem, den ene var 4500,- excl moms og den anden 6500,- excl. moms
Jeg har så ikke givet pris på alle de opgaver jeg har fået tilsendt, da mange af dem virker useriøse når man snakker med kunden i tlf, virker de useriøse fra vælger jeg den på byggestart
Jeg tror der er mange der lige prøver at taste deres opgave ind på byggestart for at få en pris idé om hvad koster det egentlig at lave det stykke arbejde de har planer om, og det gælder alle de byggeportaler der findes.
Jeg vil anbefale dig at bruge din penge på noget andet markedsføring, feks. få trykt nogen flyers om få dem omdelt eller gør det selv. meld dig ind i nogen netværksgrupper hvor man kan skabe nogen referancer og hjælpe hinanden. Jeg er blevet medlem i http://www.bni.as/Default.aspx og det er en netværksgruppe hvor man er der for at skabe kontakter til nye kunder og hjælpe de andre medlemmer
Håber du kan bruge det til noget
Mvh
Lars