hej jeg har lave den har side (www.tjenpengeher.dk) samme med en af min ven.
Vi skal nu til at have reklame, på den med jeg ved ikke hvem vi skal bro til det.
vi har sende den til google for 4 uge side med vi har ikke hørt fra dem selv om de sige der kun gå to dage så er der ander vi kan prøv. og som betale lige så godt
Først og fremmest er det spændende at have en hjemmeside, også endda med indtjening oveni.
Men jeg synes at i skal holde fokus på at have en kvalitetsside hvor i kan skabe stor værdi hos jeres besøgende, og det er nok også mest profitabelt i sidste ende.
Men opret jer som partnere hos partner-ads.dk, eller euroads.dk der er massere af kampagner i kan bruge.
Men det er lidt paradoksalt, at du har en blog om hvordan dine besøgende tjener penge på sin hjemmeside, men du har ikke selv overblik over det
Jeg ved ikke om du kun er interesseret i PPC, men ellers vil jeg anbefale Tradedoubler. De har i øvrigt også PPC kampagner.
Og så en lille detalje vedr. din hjemmeside: Det kan godt være det kun er mig, men når jeg ser "arbejd hjemmefra", tænker jeg med det samme at det er plat og svindel.
Så hvis der ikke kommer noget meget reelt indhold i den del, mister jeg tilliden til hele siden, og skynder mig væk igen.