Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er det tid til at søge praktik plads ;)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey folkes, jeg er en ung fyr på 15, der elsker alt det med iværksætteri, jeg har stor interesse inden for IT verdenen, og kan rigtig godt lide at beskæftige mig med web design, og programmering af websites - jeg programmere primært i php.

Jeg kan da også finde ud af meget af det tekniske ved en computer, og servere, og har også leget lidt med VB.

Jeg har eget firma, som arbejder med web design, så ved godt hvordan man taler til kunder - det mener jeg ihverfald selv:)

Men nu til sagen, jeg søger et web udviklings firma, som primært beskeftiger sig med php, og ja webdesign, den uge jeg søger praktik er uge 20.

Jeg kommer fra Roskilde, eller lige ude for Roskilde, i en lille by kaldt Vor Frue.

Jeg ved ikke om det er den rigtige måde at søge på, men er det ikke det man siger - vær ikke bange, men spring ud i det:)

Ihverfald, er jeg noget for jer, så smid lige en mail på info@craditec.com, eller send en PM

De beste hilsner Christoffer

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 17:09

Lige en upper:)

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 19:47

Er der der slet ikke nogen?:)

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 20:27

De ville nok være en del bedre hvis du ikke kun postede det her i "De unge helte" Wink

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 20:38

Jonas Sthur:

De ville nok være en del bedre hvis du ikke kun postede det her i "De unge helte" Wink

Forstår ikke hvad du mener? skal jeg poste det i en anden kategori? eller skal jeg i forskellige kategorier?

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 20:49

Cyberman29:

Jonas Sthur:

Forstår ikke hvad du mener? skal jeg poste det i en anden kategori? eller skal jeg i forskellige kategorier?

Som Jonas siger, så skal du poste indlægget i en anden kategori end "De unge helte", da kun personer under 16 år kan skrive i denne kategori. :-)

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Skrevet kl. 20:55

Mikkel:

Cyberman29:

Jonas Sthur:

Som Jonas siger, så skal du poste indlægget i en anden kategori end "De unge helte", da kun personer under 16 år kan skrive i denne kategori. :-)

Arh det er så godt nok for personer under 25, men lad det nu ligge Wink

Det jeg mener er at de der har firmaer med kapacitet til en praktikant, er nok tit over 25 år. Der er sikkert også mange under 25, men du når ud til MANGE flere hvis du skrev det et andet sted. For dem der er over 25 kan simpelthen ikke se indholdet af de tråde under denne kategori, ligesom du ikke kan i "De seje tøser" fx :)

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 21:02

Ahh på den måde:) skal jeg så bare lade dette lægge, og oprette en ny tråd?

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Skrevet kl. 22:44

Ville være fint ja :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 22:21

Fedt du giver den så meget gas!! 

Held og lykke med det!! Måske jeg kan bruge lidt hjælp senere dette år..

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)