Mikkel: Jeg har ikke lyst til at føre en diskussion så længe vi ikke kan tale med hinanden på en fornuftig måde. Jeg taler pænt til dig, og forventer at du taler pænt til mig - uanset hvor uenige vi end måtte være om et givent emne. |
Få 745 kroner for ca. 90 sekunders arbejde
Du skrev: "Jeg synes ikke der er nogen grund til at slette: jeg har et godt tilbud, så længe den bliver kørt på at det er aminoer der tilbyder ting til aminoer." Er jeg ikke en "amino"? Tilbød jeg ikke noget til andre aminoer? Lige en kommentar til dit indlæg omkring din generelle opfattelse af Dubli, for jeg kan se, at du har misforstået noget helt fundamentalt idet det er anden gang du nævner det. Hvis du klikker på mit affiliate link og opretter dig som gratis bruger på Dubli, så får du IKKE noget affiliatelink, som du selv kan poste, som du antager folk vil gøre efterfølgende. Var netop dette tilfældet, så hørte indlægget jo til i MLM kategorien. Anvender du dig af mit tilbud, svarer det præcis til, at du køber en vare eller ydelse et hvilket som helst andet sted. Du kan IKKE tjene penge ved at referere nye medlemmer til Dubli. Der er væsentlig forskel på de to ting. |
Problemet her er bare at du ikke har nogen chance for at give aminoer et godt tilbud, f.eks. ved at give dem 150 euro frem for de 100 euro. Derudover så har jeg ikke misforstået det, men hvor lang tid tager det for mig at melde mig ind i mlm delen, og derved få mulighed for at få et affliateID? Tager det lang tid? og kan alle ikke gøre det? |
Opret dig som bruger og få 100 Euro (til køb af ydelser) Det er et tilbud som "klik her og køb vores børnetøj eller en ny cykel". Der ER ingen forskel. Du og mange andre føler ikke, at I kan bruge tilbuddet - fred være med det..... Ligeså mange andre kan ej heller bruge tilbuddet om børnetøjet eller cyklen -fred være med det.... Man kan selvfølgelig ikke have en 100% hitrate på et tilbud.... Hvis nogle aminoer har egen webshop, ønsker at starte en, bruger QXL, DBA, EBay eller andre handelssites, så ville de godt kunne gå hen og skabe mersalg ved at anvende mit tilbud. Derfor tilbyder jeg noget, som har relevans for aminoer..... |
Henrik - Prøv nu at læse hvad folk skriver, både jeg Mikkel og et par andre har pointeret at aminoer giver aminoer tilbud. Det vil sige at du skulle lave et tilbud hvor AMINOER fik en bedre rabat end gud og hver mand, dit tilbud er jo overhovedet ikke rettet mod amino, du kunne jo poste det i 117 fora rundt omkring og gør det sikkert også, hvis du ikke gør, så gør en af de mange andre affliates det sikkert.. Netop derfor det er forbudt i mange fora. Lad os antage du havde en butik der solgte babytøj, du er glad for amino og har fået rigtig meget hjælp og vil gerne give noget tilbage, du opretter et tilbud i kategorien hvor du skriver at AMINOER kan få 20% rabat, det vil sige din onkel kan ikke, men aminoer kan kun. Det er det kategorien i mine øjne bør bruges til. Derudover svarede du mig ikke på hvor mange sekunder det tager at blive medlem af MLM delen og derved få et affliateID. |
Det er jo ikke det samme. At tilbyde folk oprettelse til dubli og at tilbyde sin egne produkter lidt billigere til folk man er i fællesskab er jo ikke det samme - kan godt være at principelt det er - men så er den heller ikke længere... jeg synes det skal væk - hvorfor jeg også flyttede tråden i tidernes morgen. Kan ikke forstå at du ikke kan mærke stemningen og forstå det ikke er "god skik" - det er jo netop det der er jo grund til det lovløse herinde - at den gode skik og stemning altid har været udbredt herinde. En lille genial løsning kunne være at alle affiliate link blev ændret så de havde et amino-id, så kan i anbefale dem så meget i har lyst, men pengene går til Amino og den årlige julefrokost... dog må jeg indrømme at jeg helst ønsker dem helt væk. |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Dimitri - ja det gør jeg faktisk, hvis du laver et specielt tilbud til aminoer hvor du giver noget ekstra oven i, så ved jeg at det er noget du har brugt tid på og noget du gør fordi du er glad for amino. Det vil ligeledes gøre at alle lykkeriderne der hopper på affliatebølgen ikke bare poster links, da de ikke vil have noget ekstra at kunne tilbyde. |
![]() Er det noget der vil gøre alle glade? Edit: Hvad med at gøre det til standard/(regel) for affiliatetilbud? |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Den situation du nævner, hvor man skal give specialrabat til andre aminoer er jo rigtig god.... Den ændrer jo også det faktum, at alle så er afskåret for at lave reklame for et produkt eller ydelse - med mindre der ER tale om et specielt aminotilbud. Det vil afskære affiliatere for at spamme forummet, men da alle skal behandles ens, så vil det også være slut med at reklamere for sin nye webshop der sælger cykler eller babytøj.... |